miercuri, 2 aprilie 2014

O PLÂNGERE ÎN PARLAMENTUL ROMÂNIEI !

                 31  Martie - 1  Aprilie  2014, ora 1,30  din noapte !

Mă rugam cu toată fiinţa mea, la BUNUL  DUMNEZEU  şi la MĂICUŢA  DOMNULUI, când  brusc aud Glas, care spune ceva ce m-a uimit. Citez :

                    "Atâta  timp cât...
                     Viitorului de oameni ,vor depune O Plângere  în Parlamentul  României....."!

Dragii mei, eu nu ştiu cum să interpretez aceste rânduri de mai sus, dar cu siguranţă ele au şi vor avea un impact puternic la timpul lor, in Parlamentul României.
Multe lucruri am aflat din ceea ce înseamnă POLITICA  ROMÂNIEI şi nu numai ! Dar nu le pot scrie pe toate aici, deoarece aş crea panică şi ură între politicieni şi oameni obişnuiţi.
Ori eu, trebuie să aduc pacea şi liniştea sufletească pentru semenii noştri.
Dar, este SFANTUL  POST al PĂTIMIRII  MÂNTUITORULUI  IISUS  HRISTOS, şi trebuie măcar acum , să uităm de politică şi să ne îngrijim de suflet, prin Post şi Rugăciune şi prin Sfanta  Spovedanie.
                         
                              Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu