miercuri, 30 aprilie 2014

UIMITOR !!! APAR DOVEZI DESPRE AVIONUL MALEZIAN , DISPĂRUT CU 239 PERSOANE LA BORD !

  • HRISTOS A  ÎNVIAT , dragii mei !


Iată cum încep să vină DOVEZILE, 
cu privire la AVIONUL MALAEZIAN !
Citiţi articolele mele şi comparaţi 
cu linkul dintre ele, sau de sub ele.
Veţi găsi multe asemănări, pentru
început. Atunci când va fi scoasă
epava AVIONULUI si se vor
desface CUTIILE  NEGRE, se vor
auzi ţipetele celor care au murit in 
explozia AVIONULUI precum şi 
glasul celor care au provocat această
tragedie !





luni, 10 martie 2014



MESAJ DIN AVIONUL DISPĂRUT !

                       10  MARTIE  2014 ,ora 6,30 dimineaţa !

                                         Dragii mei,

Eram trează acum in dimineaţa aceasta si iată cum primesc UN  MESAJ , cu totul neaşteptat !
Aud un GLAS, care imi dă coordonatele AVIONULUI  DISPĂRUT !
          Citez:     " AVIONUL,  CU  26  DE  GRADE LONGITUDINE  NORDICĂ , A  FOST  DETONAT  ÎN NOI ! 
                          A  FOST DETONAT  ÎN  NOI,ASEARĂ !!!

Dragii mei, nu sunt sigură ca am înţeles bine gradele. Poate sa fie 26, sau 96 ! 
Totul a fost neasteptat ! Uluitor, uimitor...sa primesc asemenea INFORMAŢIE !
Cu siguranţă pe parcurs, voi mai afla si alte noi informaţii.
DUMNEZEU  să-i odihnească în ÎMPĂRĂŢIA  SA !
                              Cu dragoste, 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu