sâmbătă, 5 aprilie 2014

ŞI IARNA S - A ÎNTORS , AŞA PRECUM AM SCRIS ÎN 2 APRILIE 2014 !

DOSAR SPECIAL ZIAR.COM

Scriam în 2 aprilie 2014 ,cu titlul : "
"Vine zăpada şi vântul puternic la munte "!
Şi iată dragilor, că iarna s-a întors aşa precum
mi s-a arătat !
Urmează pentru ŢARA  NOASTRA, ploi şi vijelii despre care
 am scris pe Blog,în 29 martie 2014 !
             
Ger, zăpadă, ninsoare, viscol, drumuri blocate! Ultimele ştiri
[foto: Libertatea]
Ger, zăpadă, ninsoare, viscol, drumuri blocate! Ultimele ştiri
România sub zăpadă. Scoli închise din cauza viscolului şi a ninsorii! Trenuri anulate, blocate şi cu întârzieri. Mii de locuințe fără curent electric.
Cum va fi vremea în fiecare regiune a ţării? _
Share
Trimite EmailAdauga la favorite (nu functioneaza in Chrome)

ULTIMELE STIRI:
Ninge ca în DECEMBRIE în Moldova. Vezi cât măsoară stratul de zăpadă VIDEO
Ninge ca în DECEMBRIE în Moldova. Vezi cât măsoară stratul de zăpadă VIDEO
În Suceava ninge fără oprire de sâmbătă dimineţa, iar la amiază stratul de zăpadă măsura câţiva centimetri în unele zone. Citește mai departe... [RTV] 05/04/2014 [+] [Articol complet]
Cod galben de vant in aproape tot sudul tarii, inclusiv in Bucuresti. La munte sunt anuntate ninsori si lapovita
Cod galben de vant in aproape tot sudul tarii, inclusiv in Bucuresti. La munte sunt anuntate ninsori si lapovita
Codul galben de vant valabil sambata dupa-amiaza a fost extins si pentru Capitala, Ilfov si alte cinci judete din sud, conform unei noi atentionari nowcasting emise de Administratia Nationala de Meteorologie (ANM). [ProTv ştiri] 05/04/2014 [+] [Articol complet]
Vremea se raceste in weekend. La munte sunt asteptate lapovite si ninsori
Vremea se raceste in weekend. La munte sunt asteptate lapovite si ninsori
Vantul va prinde putere in Oltenia, in Muntenia, in Dobrogea si la munte, pe unde rafalele vor depasi 60 - 65 km/h. Va ploua in cea mai mare parte a tarii, iar in sud cantitatile de apa pot depasi 20 L/mp.[ProTv ştiri] 04/04/2014 [+] [Articol complet]
Prognoza METEO. VREMEA se răcește în WEEKEND
VREMEA se va răci în acest weekend, mai ales în sud, est şi centru. Cerul va fi mai mult noros şi va ploua în cea mai mare parte a ţării, iar în zona Carpaţilor Orientali şi Meridionali vor fi şi precipitaţii sub formă de lapoviţă şi ninsoare. În sudul teritoriului cantităţile de apă vor depăşi [...] [Ziua Veche] 04/04/2014 [+] [Articol complet]
Avertizare meteo de vreme rea în weekend. Lapoviţă și ninsoare în plină primăvară
Avertizare meteo de vreme rea în weekend. Lapoviţă și ninsoare în plină primăvară
Administrația Națională de Meteorologie a emis o informare meteo pentru zilele de 5 şi 6 aprilie. Vremea se va răci considerabil. [Evenimentul Zilei] 04/04/2014 [+] [Articol complet]
ALERTĂ METEO: Ploi, lapoviţă, ninsoare şi vânt la sfârşitul săptămânii
ALERTĂ METEO: Ploi, lapoviţă, ninsoare şi vânt la sfârşitul săptămânii
ANM a emis o informare meteo pentru zilele de 5 şi 6 aprilie. În această perioadă temperaturile scad cu până la 15 grade celsius, vântul va bate cu putere, la munte vor fi precipitaţii sub formă de lapoviţă şi chiar ninsor
i, iar în celelalte Citește mai d

Cu dragoste, Maria.

2 comentarii:

  1. chiar m am gindit cind am citit prima data acel articol ca era f cald afara si nimic nu anunta vreo schimbare...parea suspect sa vina iar vreun val de frig. dar vremea nu prea ne intreaba daca ne place sau nu ?! afara copacii sunt inmuguriti cam peste tot in tara...mai ales in zonele din Sudul Romaniei...

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi a venit ! Crede-ma ca si eu parca as fi vrut sa ma indoiesc in inima mea, apoi mi-am zis : daca am vayut, asa trebuie sa scriu ! Şi după cum vezi, nu a trecut mult timp si iarna s- aintors. Imi pare tare rau ca, AUTORITATILE nu cauta TRUPUL ELODIEI, in casa pe care se pare ca ar fi gasit-o după descrierea mea ! Ar gasi acolo zidit TRUPUL ELODIEI GHINESCU ! Toate cate le vad si le aud, se adeveresc in timp ! Cu drag, Maria

    RăspundețiȘtergere