miercuri, 23 aprilie 2014

UN CER ALB ŞI UN "S " ÎNSÂNGERAT !

                               Noapte  de 1 spre  2  Mai  2008 , ora 1,42 !

La această oră dragii mei, îmi făceam Rugăciunea. Brusc ochii mi se închid şi astfel văd cu ei închişi UN CER alb dens , UN CER mai îndepărtat şi pe mijlocul Cerului ,a apărut ceva ce m-a uimit .
Vedeam pe albul dens stralucitor ,o umbra densa sub forma cilindrică. În faţa acestei umbre dense, de culoare gri-cenuşie a apărut o litera  mare de tipar.
Aceasta litera era  " S " ,mare îngroşat ! Aceasta litera  S , era nu de culoare roşie, ci era un  S  însângerat !
Pe Cerul alb, în faţa umbrei cilindrice, acest  S  era însângerat.
Aud un glas, care spune aşa :

       "Că grija de Tine ,să mă povăţuiască la Pământul Dreptăţii !
            Dumnezeu este oriunde şi peste tot !
         Iertată să-mi fie Primejdia. Primejdia care ne înconjoară.
         SLAVĂ  ŢIE DUMNEZEUL  NOSTRU, SLAVĂ  ŢIE !
         SĂ  NE  ÎMBĂRBĂTĂM  BINE "! (bis ).
Dragii mei, aşa este ! DUMNEZEU este oriunde şi peste tot !
Este atât de uşor să ajungem la DUMNEZEU !
Trebuie doar, să ne rugăm cu sufletul şi cu inima ,iar DUMNEZEU va auzi Rugăciunea noastra, iar de va fi spre binele nostru, DUMNEZEU ne va împlini Rugăciunea.
Să aveţi Credinţă şi Nădejde neclintită în BUNUL  DUMNEZEU şi în MAICA  DOMNULUI ,şi veţi simţi în inimă şi-n suflet ajutorul SĂU. 
                        Ca întotdeauna , cu dragoste şi preţuire,
                                                          Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu