duminică, 18 octombrie 2020

SA AJUTAM ! DOAMNA MARIA HANDIC,ARE MARE NEVOIE DE LEMNE DE FOC !

 

                                                      Prieteni dragi,


Mi-a scris dna Maria Handic cateva randuri,prin care m-a rugat ca sa fac cunoscut necazul dansei.Dna Maria Handic nu are lemne pentru incalzit si nici posibilitate ca sa-si cumpere.Atat dna Maria Handic cat si baiatul său grav bolnav stau in frig.Dragilor, cine vrea si cine poate s-o ajute pe dna MARIA HANDIC pentru a-si cumpara cateva lemne,o poate face astfel:

Iata Contul pentru ROMANIA :


RAIFFEISEN BANK : RO72RZBR0000060011810593 !
Iar telefonul doamnei este:
Telefon : 0725646379
Eu va multumesc frumos in numele dnei Handic si ma rog pentru voi ca sa fiti ocrotiti si binecuvantati impreuna cu toti cei dragi.
Cu multumiri si cu dragoste,Maria.

9 comentarii:

  1. Multumesc din suflet Maria! Cineva mi-a adus împrumut o roabă de lemne! Cine poate,Va rog sa ne ajutați! Vă multumesc frumoși! Hăndic M

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet Maria! Cineva mi-a adus împrumut o roabă de lemne! Cine poate,Va rog sa ne ajutați! Vă multumesc frumoși! Hăndic M

    RăspundețiȘtergere
  3. doamna trebuie sa ceara ajutorul primariei pentru lemne de foc

    RăspundețiȘtergere
  4. Primăria ,nuci nu te asculta!Am avut canalizare înfundate si am apelat la ei,nici macar un număr de telefon nu mu-au dat! Am gasit eu un telefon su mi-a cerut 390lei sa rezolve!Aici unde stau (între secuu(mai bine ar desființa primaria! Handic N

    RăspundețiȘtergere
  5. Primăria ,nuci nu te asculta!Am avut canalizare înfundate si am apelat la ei,nici macar un număr de telefon nu mu-au dat! Am gasit eu un telefon su mi-a cerut 390lei sa rezolve!Aici unde stau (între secuu(mai bine ar desființa primaria! Handic N

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamna Maria H. Mergeti la banca sa ridicati niste bani! Multa sanatate si Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cine primăria????! Nu le pasă numai de voturi. Eu vas ajuta cu drag , dar mama este de 85 de ani si salariul meu este minim pe economie. Dar mulți care au nu ajută doar dau sfaturi. Cu sfaturi nu se rezolvă nimic. Degeaba crezi in Dumnezeu dacă nu faci faptele. Nu tott cei ce zic doamne doamne vor vedea pe Dumnezeu. Doamnă dragă cu Dumnezeu inaînai

    RăspundețiȘtergere