duminică, 25 octombrie 2020

IATĂ ADEVĂRUL : PE SFÂNTUL DIMITRIE , L - AM VĂZUT PE UN VÂRF DE MUNTE PLAT !

                                     Noapte de 25 - 26 Octombrie 2016 !


                                      Dragii mei, 

În aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe Blog,vad dragilor inspre rasarit, văd un vârf de munte plat, precum cel al muntelui Golgota.
Pe acest varf de munte in noapte, a apărut tânărul SFÂNTUL  DIMITRIE  IZVORÂTORUL  DE MIR. 

Image result for SFANTUL DIMITRIEImage result for MUNTELE GOLGOTA.
Sfântul Dimitrie părea că se luptă cu cineva nevazut de mine, iar la un moment dat a rămas cu mâinile goale,moment in care ,Cerul noptii albastre s-a cutremurat si a devenit rosu ca de foc.Asa ca in Sfanta Icoana de mai jos:
 Image result for SFANTUL DIMITRIE..
În aceasta clipă dragilor,DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT l-a imbracat cu putere pe SFANTUL  MARE MUCENIC DIMITRIE IZVORÂTORUL DE MIR.
Aud glas din Cer,care strigă asa:
                    ”Adevărul Duhului Sfânt trebuie să biruie!
                  Iata Calea Cea buna, a Adevarului Duhului Sfant!”
Si asa ,cum tocmai am scris,SFANTUL  DIMITRIE IZVORÂTORUL DE MIR a fost imbracat de SUS, din Cerul de foc,Cer care de altfel se facuse intr-o clipă ca din foc și l-a intarit ,luptând cu mâinile goale.
Dragii mei, stim cu totii povestea din CARTILE SFINTE care este cu totul altfel. 
Eu am scris aici,la PORUNCA  DUHULUI SFÂNT,asa cum mi s-a arătat chiar in aceasta noapte.
ADEVĂRUL  DUHULUI SFÂNT, va birui asa ca intotdeauna ! 
Sa ne rugam SFANTULUI DIMITRIE IZVORÂTORUL DE MIR, ca sa ne ocroteasca cu mila si dragostea Sa,precum si cu Puterea Duhului Sfant care s-a revarsat asupra sa.Amin.
                                           Cu dragoste,Maria.                                                                                                       
 

4 comentarii:

  1. Doamna , Maria ati scris ca un preot v a sluji pe diavol , eu cred ca este vorba de Papa ,ati vazut ce a spus ca ati si distribuit pe fb .imi cer scuze ca, comentez la o postare care are alt mesaj dar ati spus ca daca ne aducem aminte de o previziune sa va scriem . Va pup ,Dumnezeu sa va binecuvanteze !

    RăspundețiȘtergere
  2. in mesaj nu se vede scris sf DIMITRIE cum la-ti recunoscut doar de DUHUL SFANT astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
  3. Slavă lui dumnezeu
    Slava Tie Doamne Slava Tie Doamne Slava Tie

    RăspundețiȘtergere