vineri, 23 octombrie 2020

AU TRECUT 40 DE ZILE ! DUMNEZEU SI MAICUTA DOMNULUI SA TE ODIHNEASCA IN PACE, DRAGUL SI IUBITUL MEU SOT,TATA SI BUNIC !

                               Dragul nostru sot ,tata si bunic !

Au trecut aproape 40 de zile de cand nu mai esti printre noi !

Ne este dor de tine si te iubim nespus de mult !

Ne rugam pentru sufletelul tau bun si cald,ca sa se odihneasca in randul dreptilor Lui Dumnezeu.

Astazi 24 octombrie 2020, te vom pomeni in PARASTASUL de 40 de zile de cand ne-ai parasit.

Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului sa te odihneasca in randul dreptilor Sai, si sa-ti mantuiasca sufletul tau bun si curat.




                                          .

AVOCAT -Mihail Ghiorghiu - Tecuci !
DUMNEZEU sa te odihneasca in pace,iubitul si sotul meu drag !

Maica Domnului sa-ti ocroteasca sufletelul sub Aripile Sale !

Te vom iubi vesnic !

Dragii mei,

Va intrebati si pe buna dreptate dragii mei,daca mi s-a aratat moartea sotului meu.

Da,ieri noapte il vedeam in patul de Spital,era strans gramajoara,cu pieptul dezgolit si pe partea dreapta culcat.Era palid,nu misca,dar nu am vrut sa accept acest tragic lucru,in noaptea trecuta.

Asa a fost VOIA LUI DUMNEZEU !!!

Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni, text care spune „Dă-mi Crucea Ta, lisuse Bun, S-o duc cu-a Τα putere, Nu mă lăsa să cad în drum, Dă-mi pace, mângaiere Căci numai Tu le știi toate, Tu știi ce-mi este de folos, Ridică-mă genunchi şi-n coate, Nu mă lăsa să zac pe jos!”

Ai plecat Iubirea vietii mele,si nu am apucat sa ne luam ramas bun!!! Te-am iubit si te voi iubi vesnic !

       .
   


Astazi 19 Septembrie in zori ,a plecat fulgerator la Ceruri, pentru totdeauna iubitul meu sot si tata a doi copii ,Avocat Mihail Ghiorghiu !

Scumpul si dragul meu sot,abia ai implinit 70 de ani si m-ai lasat singura!
Iubirea dintre noi nu se va stinge niciodata ! Te-am iubit si te iubesc ca in prima zi de cand ne-am cunoscut!
Iti multumesc iubitul meu drag,sotul meu scump,prietenul meu de suflet,tatal la copiii nostri,iti multumesc din inima din suflet
pentru IUBIREA infinita pe care mi-ai daruit-o,pentru fericirea pe care am trait-o impreuna.
Îi multumesc Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului, ca mi te-a lasat 33 de ani in care ,am impartit si bucurii si tristeti. Ti-ai dorit ca sa ma ai timp sa realizezi multe lucruri,dar nu ai mai apucat.
Iubitul meu soţ, pe 26 septembrie facusem planuri ca sa sarbatorim ziua mea de nastere,dar ai plecat prea devreme suflet drag si iubit!
M-ai lasat singura pe drumul vietii plini de spini si palamizi.
Tu ai fost si esti singura mea iubire,a vietii mele.
Zbori lin spre Ceruri iubirea vietii mele!Ne vom intalni in Ceruri,atunci cand Dumnezeu va hotarâ! 
Dragul meu si iubitul meu sot si prieten te-am iubit si te iubesc ca in prima zi cand ne-am cunoscut!
Cand ai plecat,nu am apucat macar sa-ti dau o imbratisare! Te-am rugat ca sa te intorci acasa sanatos,iar tu m-ai privit trist,ti-ai sters o lacrima si nu mi-ai raspuns! Viata mea de acum incolo,va fi numai in Rugaciune pentru sufletelul tau bun si iubitor,numai râuri de lacrimi si de dor ! 
DUMNEZEU sa te ierte si sa te odihneasca in pace,jumatatea sufletului meu,iubirea vietii mele! 
Iti multumesc pentru toata iubirea pe care mi-ai daruit-o,iti multumesc pentru cei doi copii frumosi ai nostri ,pe care mi i-ai daruit si carora,deja le este dor de tine si curg rauri de lacrimi pe obrajii lor.Cu cine se mai joaca nepotica noastra? Tu erai "fratiorul "ei, Bunelul ei.Ce o sa-i spun cand o sa vada ca nu mai vii acasa?Ne doare tare plecarea ta iubitul meu sot!
P.S.
Sotul meu a facut Stop Cardio respirator si mi s-a spus ca avea cancer la plamani si la ficat,desi ,niciodata nu a fumat si nu s-a plans.Dar,a fost trecut la COVID 19 de Spitalul Oblu din Iasi,sectia Covid 19,neurochirurgie in conditiile in care,nu avea niciun simptom!!! Avea doar TA mare,puls accelerat si o bronsita cronica,dar si un Diabet usor,fara insulina. Iar pentru mine este extrem de dureros.Nici macar nu pot sa mi-l ingrop crestineste!
Dragii mei, doresc ca sa va asigur ca, dupa inmormantare voi fi din nou prezenta 24 din 24,pentru a scrie al Lui Dumnezeu Cuvant si al Maicii Lui Dumnezeu, pentru voi toti cei care iubiti BISERICA LUI HRISTOS ,pentru voi cei care, iubiti pe IISUS HRISTOS,pe SFANTA TREIME ,pe MAICA DOMNULUI cu toti Sfintii din CERURI!
Nu voi lasa nimic si pe nimeni, ca sa ma doboare si sa renunt la a-I sluji Lui Hristos si Maicii Lui Dumnezeu!Mai mult(daca se poate spune asa) IL IUBESC acum pe DOMNUL si pe MAICA LUI DUMNEZEU si SFINTII SĂI!
                          Cu iubire si cu pretuire,
                              Maria Ghiorghiu!

4 comentarii:

  1. Dumnezeu să-l odihnească doamna Maria in randul celor drepți
    Pe dv.sa va întărească pentru ca stiu cat de greu va este,nimeni nu intelege mai bine ca cei care trec sau au trecut prin aceste despărțiri de cei dragi.
    Dumnezeu și Măicuță Domnului s-ai dea odihna si viata veșnică.
    La toți cei raposati sa așeze sufletele lor acolo unde luminează lumina fetei sale iar pe noi in mărturisire si pocainta ne primește

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!
    Vesnica sa-ifie pomenirea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bunul Dumnezeu sa va dea putere! Iar pe sotul dvs. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

    RăspundețiȘtergere