miercuri, 14 septembrie 2016

ȚARA MEA , CU COPERISUL JUDETULUI DOLJ , SI A JUDETULUI ALBA !

                                                            12 Septembrie 2016,ora 23,15 !

                                                 Dragii mei, 

În aceasta noapte in timp ce scriam aici pe Blog, aud glas care spune asa:

        ” Țara mea, cu coperișul judetului Dolj.
Iar un alt glas ,continuă dragilor: 
         Țara mea, cu coperisul judetului Alba!”
Dragii mei, mare Taină se ascunde in aceste Cuvinte Sfinte.
Eu nu stiu dragilor, a dezlega aceasta Taina, dar va rog pe voi daca stiti, scrieti aici la Comentarii ca sa aflam cu totii.
                                     Cu dragoste ,Maria.  

3 comentarii:

  1. sa nu fie vremea rea care tulbura si zboara a-coperisul spun ardelenii-,sau poate vremurile-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua draga mea Maria !nu stiu sa dau interpretare acestor cuvinte dar cu siguranta vom afla ,asa cum s-au adeverit si alte preziceri de
    -ale tale . Ti-am lasat un mesaj pe privat si stiu ca esti foarte ocupata dar mi-ar placea daca imi dai un raspuns te imbratisez cu drag Elena T din judetul sibiu ,

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt acum de la vijelii rupte/smulse acoperisurile

    RăspundețiȘtergere