joi, 8 septembrie 2016

MULTUMIRI DIN TOATA INIMA ,SI LA MULTI ANI TUTUROR SĂRBĂTORITILOR !

                             
                                GRAIUL LUI DUMNEZEU, ÎN CARTEA ADEVĂRULUI DUHULUI SFÂNT.
                                         

LA  MULTI  ANI  din toată inima, tuturor sărbătoritilor,multă sănătate si multe împliniri duhovnicesti!
                         Image result for LA MULTI ANI MARIA

                               PRIETENI DRAGI,
Vă multumesc din inimă si din suflet,pentru frumoasele voastre urari, astazi de ziua mea onomastica. Va pup si va îmbratisez cu multa dragoste sufleteasca și vă multumesc din toata inima, pentru ajutorul pe care mi l-ati dat.

Astazi, am primit un CADOU de suflet, cel mai frumos CADOU din viața mea, după cei doi copii pe care mi i-a daruit BUNUL DUMNEZEU si MĂICUȚA DOMNULUI. Acest CADOU, a fost dragii mei, CARTEA - ADEVARUL DUHULUI SFÂNT.
EDITURA KITCOM a scos un singur exemplar la imprimanta ,special pentru ziua mea,celelalte 2500 exemplare urmând a fi scoase de sub tipar, după 15 septembrie. 

Multumesc din inima si din suflet, lui George si Rodica TULEA, doi oameni cu un suflet mare si cu o inimă plină de iubire divina; doi oameni cu Credință tare si cu Dragoste pentru Dumnezeu si Măicuța Domnului si față de Aproapele, care reprezintă în totalitate EDITURA KITCOM,aleasa anume de DUHUL SFÂNT, pentru editarea CĂRTII :ADEVĂRUL DUHULUI SFÂNT!
Am plâns de bucurie, când am luat CARTEA in mâinile mele,am strâns-o la pieptul meu, si asa cu râuri de lacrimi ,am îngenuncheat în fața SFINTEI ICOANE a MAICII DOMNULUI, si am spus asa:

MAICA DOMNULUI , TE ROG PRIMESTE ÎN DAR DE ZIUA TA ,CARTEA ADEVĂRUL DUHULUI SFÂNT SI BINECUVINTEAZ -O CU MILA SI CU DRAGOSTEA TA !
În ceea ce priveste LANSAREA CĂRTII , vă voi anunța atunci cand se va fixa o zi si o locatie anume in BUCURESTI .
Va reamintesc dragilor, că ma voi ocupa personal de trimiterea CARTII tuturor doritorilor, oriunde se vor afla in lume.
Celor care au pus o cărămidă sau mai multe la zidirea CUVÂNTULUI (donatorilor),le voi trimite CARTEA ca pe un DAR de suflet.
                        Cu dragoste si pretuire ,Maria.

24 de comentarii:

  1. Frumos dar.i-l meritati din plin doamna Maria.La multi ani-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si numai bine dumneavoastra si familiei dumneavoastra.Slava lui Dumnezeu pentru toate!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si numai bine dumneavoastra si familiei dumneavoastra.Slava lui Dumnezeu pentru toate!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani fericiti Maria alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani cu daruri Divine si binecuvantari ! Maria

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani sanatosi,Maria noastra!
    Foarte interesant si frumos,ziaua ta de nastere corespunde cu ziua de nastere a Feciorei Maria!!! Intamplare? :)
    Viorica

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani doamna Maria si ii multumesc Bunului Dumnezeu ca sunteți a noastră. Multă sanatate si fiecare clipa din viața dumneavoastră sa fie inundată cu bucurie si fericire.niculina.

    RăspundețiȘtergere
  8. La Multi Ani cu Sanatate D-na Maria!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca am facut totusi o greseala,am crezut ca este si ziua ta de nastere :) Dar nu-i nimic...
    Te imbratisez cu drag,Maria noastra!Viorica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet ! Nu face nimic !
      Ziua mea de nastere este pe 26 septembrie,asa ca e pe aproape! Va multumesc tuturor,Prieteni dragi sufletului meu.

      Ștergere
  10. La multi ani traiti cu demnitate si vigoare Maria!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc din toata inima,ALEXANDRU ! Va multumesc tuturor dragii mei, pentru urarile frumoase!
    Cu dragoste,Maria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA, DRAGA MEA MARIA, LA MULTI ANI FERICITI, LINISTITI SI SA FI IN CONTINUARE SUB PROTECTIA SFINTEI TREIMI ! TOATA STIMA SI CONSIDERATIA, TE IMBRATISEZ CU DRAG, SI AM SA VIN LA LANSAREA CARTII!
      MARIAH (GEORGIANA )

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet si LA MULTI ANI si tie scumpa mea!

      Ștergere
    3. La multi ani,doamna Maria! Imparateasa de sus sa va-nsoteasca mereu!http://mariaghiorghiu.blogspot.ro/2016/09/adevarata-marea-revolutie-urmeaza.html

      Ștergere
  12. La multi si binecuvintati ani cu sanatate si putere, in tot ce faceti pentru noi, Dumnezeu si maicuta Domnului sa va ocroteasca.Cu drag Rachila.

    RăspundețiȘtergere
  13. la multi ani doamna Maria!as vrea mult si eu o cartea de a dumneavoastre daca este posibil sa va transfer bani pe contul curent si sa imi expediati si mie una CAROLINA C.

    RăspundețiȘtergere