joi, 12 ianuarie 2017

ATENTAT??? MILANI ! PE 17 IANUARIE , MILANI !


                                     

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ...

https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA COSTA DOAR 28 LEI ...

https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb

Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru IANUARIE  2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA ...
                                 

                    11  Ianuarie 2017,ora 4,50 zori de zi !

                                               Dragii mei,

În aceasta dimineata în zori,îmi dă trezirea un glas care spune ceva despre o zi anume, si cred eu, ca este vorba de MILANO.
Glasul vorbea tare stricat  româneste. Iar ceea ce eu cred ca se cheama MILANO, glasul i-a spus: MILANI !
Dar mai bine sa citez:

                  "Ianuarie  pe 17, MILANI !
                 Milani, în ianuarie pe 17 !"

Dragii mei, eu cred ca se va incerca vreun ATENTAT TERORIST la MILANO. Altfel, nu vad de ce ar fi fost grait cu atâta fermitate, despre aceasta zi si depsre MILANI.
 Voi ce spuneti?
Astept cu mare interes si cu mult drag,Comentariile voastre.
                                 Cu dragoste,Maria.

25 de comentarii:

  1. Sau poate va fi din nou cutremur in Italia pe 17?

    RăspundețiȘtergere
  2. Milano orașul supranumit și capitala modei.Ferească Dumnezeu de așa ceva,șă sperăm că cei care intră pe blogul acesta și locuiesc acolo să tragă un semnal de alarmă.D-na Maria înainte de atentatul de la Nisa, eu am anunțat-o pe prietena mea care locuiește acolo și a crezut că fac o glumă,apoi m-a sunat disperată sa mă întrebe de unde am știut.Îi povestisem de dvs,dar nu prea a crezut,apoi s-a convins. Așa că e bine cine vede această previziune să o i-a în seamă și să nu meargă în locuri foarte aglomerate,cluburi,etc.DS

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim12 ianuarie 2017, 01:21
    Se activează un vulcan.

    A Milano NON ci sono vulcani e comunque il vulcani non fanno attentati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bello Luigi ...un abbraccio !

      Ștergere
    2. Domnu Sorin T va rog sa-mi scrieti adresa de email, va rog frumos, nu stiu cum sa va contactez si nu o mai gasesc cind ati publicat-o anul trecut.Multumesc, maria

      Ștergere
    3. Sorin T te rog frumos să traduci ce a zis Luigiza. Multumesc

      Ștergere
    4. La Milano nu sunt vulcani si nu sunt ei raspunzatori de atentate , nu sunt ei cauza .

      Ștergere
    5. Hai ragione Luigi!

      Ștergere
    6. Mulțumesc frumos pt traducere.

      Ștergere
    7. Turcu.sorin7@gmail.com

      Ștergere
    8. Mltumesc mult, maria

      Ștergere
    9. Intre Turcu si Sorin este un punct .

      Ștergere
  4. Milani e si nume de persoana la italieni,dar si o marca comerciala.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ocroteste Italia !

    RăspundețiȘtergere
  6. E vorba despre clubul de fotbal AC Milan .

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai sint citeva zile si v-om afla.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu s-a întâmplat nimic, ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere
  9. O fi o abatere de 2-3 zile.poate vrea Duhul Sfânt să vă pună răbdarea la încercare.pacat ca nu a specificat şi anul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Poate fi interpretat si în ianuarie pe anul 2017

    RăspundețiȘtergere
  11. Walter Milan, seful echipei de salvatori montani : "Dupa ce am verificat o zona si am vazut ca nu sunt semne de viata, am trecut la o alta portiune mica. Este foarte important sa fim bine organizati.deci concluzia ca era vorba de un atentat a fost greşită
    Era vorba de un dezastru

    RăspundețiȘtergere