duminică, 8 septembrie 2024

MULTUMIRI DIN TOATA INIMA, PENTRU FRUMOASELE URARI PE CARE MI LE-ATI TRANSMIS!


.

Dragii mei, 

Mi-am dorit foarte mult ca sa va multumesc tuturor celor care m-ati sunat pe telefon,mi-ati trimis mesaje de felicitare pentru Ziua mea onomastica, atat pe facebook cat si pe whatsapp si pe toate caile de comunicare.
Am primit de la voi dragilor, numai Mesaje frumoase, numai Mesaje de suflet, m-am simtit rasfatata si iubita de voi dragilor, am simtit ca am multi Prieteni care se gandesc la mine, multi Prieteni care apreciaza si iubesc tot ce eu scriu de la Duhul Cel Prea Sfant si de la Maicuta Domnului.
Va multumesc din toata inima si din tot sufletul, tuturor celor care m-ati felicitat atat aici pe Blog, pe Facebook cât si prin Mesaje pe telefon.
Cu totii dragii mei,mi-ati facut ziua foarte frumoasa si va multumesc mult.
Dumnezeu si Maicuta Domnului sa va ocroteasca impreuna cu toti cei dragi inimii voastre, si sa va daruiasca sanatate si numai bucurii.
Va imbratisez cu drag si cu multa dragoste sufleteasca!
Maria Ghiorghiu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu