sâmbătă, 7 septembrie 2024

MAICA DOMNULUI S-A NASCUT INTR-O ZI DE MARTI ! SFANTA ANA CU PRUNCUTA MARIA !

 Nasterea Pruncutei Maria, din Sfintii Parinti dumnezeiesti -Ioachim si Ana !

                                            NASTEREA  MAICII DOMNULUI !

                             .
Acatistul Nasterii Maicii Domnului

                                                  Dragii mei, 

La 8 Septembrie 2024,sarbatorim cu mare dragoste si cu infinita iubire ,NASTEREA  MAICII DOMNULUI  !

Naşterea  Maicii  Domnului din Sfinţii  şi Drepţii Părinţi Dumnezeieşti, Ioachim  şi  Ana.                  
                   Sfanta Ana cu Pruncuta sfanta,Maria !
Iata dragilor, un Mesaj divin din 2014 :

                    8 Septembrie  2014 ,ora 6,48 dimineaţa !

                                                          Dragii mei,

           Astăzi dimineaţă, trează fiind, mai stăteam puţin în pat cu ochii închişi .

Şi astfel dragii mei, am aflat că Prunca  Lui Dumnezeu, PURUREA PREA  CURATA FECIOARA  MARIA, S-a născut într-o zi de Marţi.
Iată ce spunea un glas la imperativ , referitor la Naşterea Maicii Lui Dumnezeu. 
                                         Citez :

                         "În această  zi de Marţi !
                    În această zi de Marţi !


Clipă în care ,văd cu ochii închişi fraţilor, văd o femeie care deschide poarta casei sale si are o farfurie cu mâncare în mâna sa dreaptă.
Dincolo de poarta casei sale,in strada, era un om sărman. Femeia i-a întins farfuria cu de-ale gurii şi i-a spus aşa :

           "Să fie pentru Naşterea  Maicii  Domnului !
           În această  zi  de Marţi, să  fie pentru Naşterea Maicii  Domnului !"


Apoi ,totul a disparut ,iar eu dragilor am ramas foarte uimită şi mi-am notat repede cele auzite şi văzute. 

Dragii mei, sunt atât de bucuroasă când aflu astfel de TAINE !
Cred că şi voi vă bucuraţi pentru faptul că le aflaţi prin mine roaba Lui Dumnezeu şi a Maicii Domnului. 
La 9 Septembrie şi este MAREA  şi SFÂNTA  SĂRBĂTOARE a SFINŢILOR şi DREPŢILOR  PĂRINŢI  DUMNEZEIESTI , Ioachim şi Ana ! 
Deci ,sa dam si noi ceva de pomana si sa spunem :
               "Să fie pentru Naşterea Maicii  Domnului !"

Vom aduce astfel ,Jertfa prea curata, Jertfa de bucurie, pentru Nasterea Pruncii Lui Dumnezeu Maria, care ne-a născut nouă pe Mântuitorul Iisus Hristos, Căruia I se cuvine toată cinstea ,slava şi închinarea, acum şi pururea şi-n vecii vecilor ,AMIN !   
De la un an la altul ,se schimba ziua saptamanii cu Nasterea Maicii Domnului.
 În CALENDARUL  CRESTIN ORTODOX NASTEREA MAICII DOMNULUI ramane la aceeasi zi calendaristica ,de 8 septembrie. 
Aşadar fraţilor, să nu uitaţi niciodata :
 MAICA  DOMNULUI, PURUREA  PREA CURATA FECIOARA  MARIA, S-a născut pe 8 Septembrie ,dar ,într-o zi de MARŢI !

           Cu dragoste ,
                              Maria. 

Un comentariu:

  1. LA MULTI ANI! sanatate bucurii-dar pe vremea aceea nu era calendar va cer scuze

    RăspundețiȘtergere