duminică, 15 septembrie 2024

INUNDATIILE MARI CONTINUA, ATÂT IN SUD, CÂT SI-N CENTRU -EST!

 

.
15 Septembrie 2024, ora 5,21 !

Dragii mei, 

In aceasta dimineata, m-a trezit o lumina alba si stralucitoare foarte, lumina ce-mi arata inspre Sud, suvoaie de apa mâloasa, apa involburata care ajungea pana la stresina caselor pe alocuri.
.
O forta nevazuta ,imi arata inspre centru, undeva centru Est,aceleasi mari Inundatii ca in Sud.
Apele erau foarte mari si tare involburate.
Ploaia torentiala cadea din Cer, prin apa din cascada de pe varful muntelui.
Vijeliile puternice,făceau ca ploaia sa fie imprastita in atmosfera.
.
Prieteni dragi, trebuie s-avem mare grija si sa ne punem la adapost,atunci cand vedem ca suntem in pericol atât noi,cât si cei dragi noua.
Scriam in 2 Septembrie 2024, despre Inundatii mari inspre Sud-si Sud-Vest.
Din nefericire , s-a adeverit si multa lume a avut si are de suferit, mai ales ca, sunt si persoane care au fost luate de viitura si ,si-au pierdut viata.
Si-n Vest,urmeaza sa auzim de Inundatii mari,din pacate.
Dragilor, sa nu ne pierdem Credinta si Nadejdea in Bunul Dumnezeu si-n Maicuta Domnului cu Sfintii Săi,sa ne rugam cu toata inima noastra si sa multumim pentru toate cate primim in viata noastra.

Iata articolul:

INUNDATII MARI PE STRAZI, INSPRE SUD SI SUD-VEST!


                                                        2 Septembrie 2024, ora 6, 44 !

                                                          Dragii mei, 

Tot in aceasta dimineata m-a trezit o lumina alba si stralucitoare, lumina ce-mi arata strazi inundate inspre Sud si Sud -Vest!

.
Pe strazi, curgea apa tulbure ,adevarate suvoaie curgeau la vale.
.
Ca de pe varful muntelui, asa curgea apa maloasa pe strazi.
Dragii mei, eu nu stiu unde anume, se vor produce aceste inundatii grave, dar, trebuie sa avem mare grija in aceasta privinta.
                      Cu dragoste, Maria.
P.S.
Iata inca un articol despre ploile din Romania:

                                                 22 August 2024, ora 4,43 !

VIN PLOILE PESTE ROMANIA! PLOI TORENTIALE! SA MULTUMIM DOMNULUI SI MAICII DOMNULUI PENTRU TOATE!

                                                                     Dragii mei, 

In aceasta dimineata,am avut parte de o trezire mai speciala,cum rar am mai avut.

M-a trezit un zgomot,ca atunci cand batem in geam sau in usa.

Dar era foarte tare si rasuna din toate partile.

Era un cioc,cioc, care a venit precum tunetul din Cer,asa tare rasuna.

Eu dormeam la aceasta ora, iar acest cioc,cioc de cinci ori care rasuna in camera mea , ce parea a veni dinspre fereastra,fara sa atinga fereastra, m-a trezit.

Un glas spunea cuiva nevazut de mine,ii graia asa:

"Si arde,arde tot pamantul!

Dar un alt glas,vine ca un balsam pentru primul si graieste asa:

Un Soare mai torid,doar saptamana asta!

.
Dupa care, aud un alt glas,care spune exact asa:
"Gata,se uda gradinile in Tara noastra!
Vin ploile!
La care, un alt glas intreaba parca cu uimire:
Ploua?
Va ploua?
Iar raspunsul l-a primit imediat:
Da, vin ploi si ploi!"
.
Iata dragilor, ca Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului nu ne uita si nu ne lasa din bratele Sale, si va trimite cat de curand racoare si ploi peste Romania Sa aleasa, peste Poporul Său sfintit,Popor care va sfinti toate Popoarele lumii prin Venirea a Doua a Mantuitorului, pe pamant,dar pe pamant romanesc.
Iar acest minunat Lucru,se va intampla in viata noastra de acum, si nicidecum peste sute si mii de ani.Cine spune ca va veni in anul x sau y,acela ori minte ori este prot informat.
Eu niciodata nu am scris sau spus ca IISUS HRISTOS va veni intr-un an anume si intr-o zi anume,deoarece, nu stiu,nu mi s-a grait de la Duhul Sfant.
Dar,stiu ca va veni in viata mea de-acum, in viata noastra caare suntem acum pe pamant.
Eu nu fac decat,sa ascult de PORUNCILE IMPARATULUI HRISTOS si de MAICUTA DOMNULUI si sa pregatesc Calea Venirii Sale in Noul Său IERUSALIM,in Romania Adevarului Duhului Sfant,prin tot ce scriu aici,din Graiul Duhului Sfant .
Sa credem cu toata fiinta noastra,ca toate acestea se vor implini si ca sunt ADEVAR din ADEVARUL DUHULUI SFANT.
Dragii mei, sa nu mai luam in seama absolut deloc, toate acele vesti care aduc panica in inima noastra,vesti ce vin din toate partile si pe toate caile.
Diavolul credeti ca doarme? Nu doarme.Ci racneste si crapa din toate madularele ca sa prinda cat mai multe suflete prin toate aceste vesti si linkuri pe care le primim de peste tot din Mass-media.
Haideti sa le ignoram total, sa nu l mai dam like-uri,sa nu ne mai inspaimantam deloc, ci sa spunem asa:
"Doamne,in Mainile Tale imi pun toata viata mea, toate gandurile si toate grijile mele.
Ajuta-ma si ma ocroteste pe mine si pe cei dragi, numai dupa Voia Ta, nu a mea!"
Cu dragoste,Maria.

3 comentarii:

  1. S-a adeverit avertismentul primit, îmi pare rău sincer pentru oamenii sinistrați, Bunul Dumnezeu să ne ierte pentru toate păcatele noastre.
    Doamne ai milă de noi te rugăm.

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa este doamna Maria 🙏
    Mă uitam la știri în dimineața aceasta și este rău în partea de vest,Austria,Polonia, Cehia,este groaznic!! Doamne apară și ne păzește 😥🙏

    RăspundețiȘtergere