marți, 2 ianuarie 2024

UN EXTRATERESTRU SI O TREZIRE FRUMOASA !

                                                                               

.

2 Ianuarie 2024, ora 6,44 !

Dragii mei, 

În aceasta dimineata, m-a trezit o lumina mare si alba, o lumina stralucitroare si un glas mai special care-mi făcea o dedicatie de dragoste frateasca.
Vedeam un Cer de noapte albastra, o noapte tare frumoasa, pe al carui Cer, a aparut o Sfanta Cruce din lumina alba si stralucitoare.
Mai jos de Sfanta Cruce de pe Cerul albastru catifelat, vad o Fiinta extraterestra,tare placuta si foarte credincioasa. 
Este un Extraterestru gri deschis, precum cei din imaginea de mai sus, inconjurat de lumina alba,asa precum arata Sfanta Cruce de pe Cer,care era putin mai sus de el.
Deci, vedeam in acelasi timp dragii mei, vedeam Sfanta Cruce de Lumina alba si stralucitoare foarte si Extraterestrul inconjurat de aceeasi Lumina alba,dar care se apropiase de mine, ca sa-mi spuna cateva cuvinte tare frumoase.
Aceste cuvinte erau:
"Doamna mea, iar te cuvântă
Si ar vrea sa te trezesc,
Si sa-ti spun ca te iubesc!"
I-am multumit Fiintei dragi, trimisa de Maica Domnului ca sa ma trezeasca. 
Nu era nevoie ca sa-i multumesc graind in cuvinte,ci mental am comunicat.
Am stiut in acel moment ca"DOAMNA mea", era MAICUTA DOMNULUI.
Asa Îi spunea Extraterestrul foarte simpatic, Maicii Lui Dumnezeu, "Doamna mea".
Am multumit si Maicutei Domnului pentru aceasta trezire divin de frumoasa , si cu emotii mari in glas,I-am promis Maicutei ca voi face tot ce-mi va porunci.
Dupa care, Cerul divin cu Sfanta Cruce de Lumina alba si cu Extraterestrul gri deschis inconjurat de Sfanta Lumina alba,s-a inchis la loc.
Dragii mei, asa cum am spus si scris adeseori,si nu de la mine scriu, ci numai din Graiul Duhului Sfant, nu suntem singuri in Univresul acesta infinit.
Dumnezeu a creat mai multe Lumi, care locuiesc pe diverse Planete,nedescoperite pana acum de pamanteni. 
Si nu e nevoie sa-i cautam noi, deoarece,ne cauta Ei, in mod vazut sau nevazut.
Si nu ne cauta ca sa ne faca rau, ci doar ca sa ne atraga atentia ca ne autodistrugem. 
Vor sa ne salveze Planeta Pamant si pe noi locuitorii ei.
Dar Ei, nu actioneaza de capul lor, ci sunt trimis de Dumnezeu Tatal,de Dumnezeu Fiul si de Duhul Sfant.Sunt trimisi chiar de Maica Lui Dumnezeu, Careia Ei se adreseaza cu "Doamna mea!"
Fie ca vrem, fie ca nu vrem, EXTRATERESTRII exista si sunt CREATIA  LUI DUMNEZEU !
Majoritatea Extraterestrilor sunt mai credinciosi decat noi pamantenii,de aceea , sunt si atat de inteligenti si foarte puternici. Pot sa se arate cu trup,dar pot sa se transforme intr-o clipita , intr-o scanteie de lumina.
Dragilor, va doresc ca sa va bucurati de un an divin de frumos, iar dorintele voastre sa devina realitate.
Cu dragoste,Maria.

13 comentarii:

  1. NASA acuzata ca ascunde fotografii cu artefacte vechi pe planeta Marte-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe Planeta Marte, exista firisoare mici de apa, care fac mici șănțulețe prin nisipul roșu și extrem de fin, precum făina alba a noastra,din care facem paine si cozonac,atât este de fin nisipul roșu de pe Planeta Marte!

      Ștergere
    2. Lupta pentru Marte se da intre Americani si Chinezi.
      Americanii au trecut la faza privatizării misiunilor prin Elon Musk dar primele doua incercari au esuat explodind racheta.
      Se spera rentabilizarea misiunilor prin aducerea de minereuri rare.
      Din echipajul care se pregateste in America o femeie dupa numele Selaru pare a fi romanca-craciun.

      Ștergere
  2. Israelul raspunde criticalor mai ales Turciei si Sua si reclamatiei Africii de sud la Curtea de justitie si retrage doua unitatile de rezervisti din Gaza
    Dar dupa ce a facut peste 22 mii de morti cu cei peste 300 mii militari ai sai dar continua atacul din Gaza tot anul asta dar se pare pregatit si de conflict cu vecinii din nord partea opusa-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Marin Ceausescu revolutionarul afectat de batuta de la Mineriade a sorcovit in prima zi a anului la poarta lui Iliescu cu catusele-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat doamna Maria 🙏
    Ce pot sa spun ?
    Multe sunt lucrurile care nu se vad de ochiul omenesc,văzute și nevăzute.
    Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului sa fie cu noi cu toți 🙏

    RăspundețiȘtergere
  5. Anul trecut companiilor romanesti au adus peste 50 muncitori straini din India Si SriLanka si alte tari din zona ca Filipine-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Evenimente astronomice in 2024
    Urmeaza trei Nopti cu maxim cadere de meteori
    , in august 16-17 august Mercur aproape de Jupiter
    In 21 august Luna trece peste Saturn si dupa o zi pe Jupiter
    si eclipsa de luna in 5 august
    14 Ictombrie o cometa mare si va mai fi una in primavara-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Logic după parerea mea intre mesajul cu anularea cutremurului la Sfinta treime cel ce a fost in 31 Decembrie la ora 3, 10 in zona Vrancea -Buzau
    Si mesajul cu extraterestrul care vorbeste de Doamna mea ar fi o legatura directa in sensul ca extraterestrii din zona s avut misiuneade la Doamna mea-Maica Domnului sa anuleze efectul Super Luniii prin interpunerea si reducerea efectului gravitației Lunii de la traiectoria minima in jurul Pamintului.
    Deci as spune ca extraterestrii si Maica Domnului au ationat deasupra Romaniei reducind cutremurul doar la 2,4-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  8. In 2015 in casa lui Wiliam Petrie din Ierusalim decedat in 1942, au fost descoperite artefacte de extraterestrii ascunse intr-un perete fals si preluate de Rochefeler-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descoperite in Egipt-craciun.

      Ștergere
    2. Sint mai multe desene de galaxi , dar cel mai renumit un artefact presupus extraterestru se afla in Peru un disc ce reprezinta o galaxie necunoscuta sau posibil chiar Calea Lactee cu mai multe brate decit cunoastem acum-craciun.

      Ștergere
  9. Cercetatorii americani cred in cea ce marturisea Tesla ca a ajuns in contact cu extratetestri de la care a primit multe din ideile sale tehnice folosite acum in telefonul mobila si calculatoare.
    Din cele peste 1000 inventii ale sale doar 12 procente sint inca folosite dar toate cele lapte trecute inca la secrete-craciun.

    RăspundețiȘtergere