marți, 23 ianuarie 2024

ROMANIA TARA LUI DUMNEZEU ! DUMNEZEU ŢINE ROMÂNIA ÎN SÂNUL SĂU ŞI-N MÂINILE SALE !


                                                               Dragii mei, 
                          
                         


Am scris adeseori despre faptul că, ROMÂNIA  este Ţara aleasă de Mult Prea Milostivul Dumnezeu, ca fiind Viitorul al Doilea Nou Ierusalim.
Trebuie fraţilor, ca să credem în a Doua VENIRE  a  Lui  IISUS  HRISTOS pe norii Cerului,si numai pe Pământ sfânt românesc!
Să credem si sa ne rugam DOMNULUI si MAICII DOMNULUI , mulţumind din inima si din suflet pentru aceasta MARE  şi uimitoare MINUNE.
Nu va spun vorbe goale dragilor, ci va spun numai din ADEVĂRUL  Lui DUMNEZEU.
Datoria mea dragii mei, este sa vă spun toate câte -mi arată Bunul Dumnezeu şi Maica Domnului, iar voi dragilor,fiecare după CREDINŢA  voastra, veti crede sau nu veţi crede în toate câte scriu. Căci ,nu de la mine scriu, ci numai de la Duhul Cel Prea Sfânt!
Iată ce spunea un glas din Ceruri, astăzi în zori :

                         "România !!!!!(striga glasul cu mare uimire , de răsuna si Cerul si Pământul)
                      România , Ţara dusă de Dumnezeu ! 
                      România , Ţara Dumnezeului nostru ,                       Celui Prea Sfânt !
                România , Ţara  Nădejdii !"  

                                           Dragii mei, 

Ce mai putem spune şi de astădată ,în faţa acestor CUVINTE  DUMNEZEIESTI ?
Lăsaţi dragilor pe locul doi fuga după bogatii.
Fugiţi cât mai aveţi timp şi cât vă mai ţin puterile, fugiti spre DUMNEZEU ,spre braţele Maicii  Sfinte, Pururea Prea Curata Fecioara Maria.
Fugiţi spre Sfanta Biserică dragilor, căci acolo este mântuirea sufletului.
Nu luăm nimic cu noi! 
Goi am venit pe lume, cu mâna goală vom pleca din astă lume.
Dar putem dragilor , ca să ne îmbogaţim sufleteste, prin CREDINŢĂ,DRAGOSTE şi NĂDEJDE în Bunul Dumnezeu si-n Maicuta Domnului , dar si prin grija faţă de Aproapele.

                               Cu dragoste, Maria. 
 ---------------------------------------------------------------------------

Si iata dragilor, o alta DOVADA care intareste cele scrise mai sus !
----------------------------------------------------------------------------
                                                        10 Ianuarie 2015, ora 15,05 !

                                                           Dragii mei, 

Trăim cu toţii ,Bucuria venirii Lui  Iisus  Hristos  pe Pământ !
În această după amiază de sâmbătă 10 ianuarie 2015, în timp ce scriam aici pe Blog, aud dragilor, un glas care lăuda pe Dumnezeu, spunând aşa :

              "Doamne, câtă Înţelepciune!
     Cu Puterea Înţelepciunii,este Înţelepciunea Ta.
           Iată, Adevărul ai iubit !
 După care, aud dragii mei, aud glasul Mântuitorului Iisus Hristos , care ne graieste aşa :
               Iată:
          Adevărul, am vestit vouă !
          Adevarul si numai Adevarul am vestit voua!" 
Clipă în care, glasul se opreste , dar Îl văd pe Mântuitorul Iisus  Hristos ,strălucind de Lumină albă, orbitor de stralucitoare, pe Cerul senin ca de oglindă.                    
Şi aud din nou un alt glas ,care se întreabă aşa :

                    "Cum mergem, ca să depăşim toate...?

Iar răspunsul dragii mei, a venit prompt de la un glas de sus, care spune cu fermă convingere :
                   "Domnul a făcut toate, întru România de astăzi !
                  Se cunoaste Trei  Istorii !
    Trăim Bucuria Venirii Lui Iisus Hristos, pe Pământ românesc!"

Iar aici fratilor, totul se termină şi eu rămân uimită de toate câte am auzit şi am văzut.  
Am scris adeseori fratilor, precum că ,Iisus Hristos va veni pentru a Doua oară pe Pământ, dar, în România noastra. 
Ţara noastră dragii mei, este cu adevărat Viitorul al Doilea Nou Ierusalim.
Şi trebuie dragilor, ca să credem în această a Doua Venire a Mântuitorului nostru Iisus Hristos, în România,Tara aleasă de Iisus Hristos ca să judece viii şi morţii.  
Lumea întreagă dragii mei, va afla de România Viitorului al Doilea Nou Ierusalim ,de Romania sfanta în care bate inima Gradinii Maicii Lui Dumnezeu .
                       
                                                      
Fraţilor, să pregătim  inima noastra ca să bată mai întâi pentru Iisus  Hristos si Maica Domnului,apoi pentru cei dragi,precum şi sufletul nostru ca să stralucească de Lumina Învierii Domnului, prin săvârşirea de fapte bune şi prin mărturisirea păcatelor noastre la Preotul duhovnic. După care ,să ne  învrednicim  a ne  împărtăşi cu Prea Scump si Prea Sfânt Trup şi Sângele Domnului, ca să ne fie spre  iertarea  păcatelor noastre  si mântuirea sufletului.                                   
Astfel dragilor , trebuie să ne pregătim pentru a Doua Venire a Domnului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos,cu bucurie si cu dragoste infinită. 
                          Cu dragoste, Maria. 

2 comentarii:

  1. profetii vechilui testament, i- au avertizat pe evrei, numai ca acesti profeti f mari au fost trimisi la acest popor-oare de ce? evenimente tragice au urmat cu sacrificiul DOMNULUI-de ce Romania ar face exceptie cand EL va veni la judecata?! logic este ca popoarele alese sunt cele care patimesc, personal si pt neam

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă ar realiza poporul ăsta cât de bogat este... născut și botezat în dreapta credință ortodoxă!
    Câtă putere are rugăciunea Tatăl nostru, cum m-a ridicat de pe patul morții Sf. Maslu și rugăciunea brâul maicii Domnului,cum medicii nu îmi găseau leacul,ba încă mi-au administrat medicamente experimentale in urma cărora inima mea s-a oprit. Atunci când s-a oprit am văzut ce tot ce nu poate vedea un om în viață. Pe Dumnezeu adevărat,iar în preajma Sa eram ținută ca un prunc în brațe și simțeam atâta iubire încât nu as mai fi vrut înapoi . Dumnezeu este iubire ,iar iubirea este Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere