sâmbătă, 27 ianuarie 2024

TRUPUL SI SUFLETUL NOSTRU , ACOLO SUS IN CERURI !


                                             Imagini pentru sfanta treime.

                                                 Dragii mei,

In aceasta dimineata,m-a trezit un glas care spune deosebit de frumos asaa:
                   "Acolo Sus in Cer, se afla confirmarea plina ,unde se afla trupul,unde se afla sufletul!"
Dragii mei, glasul a incetat,iar eu m-am grabit sa scriu cat mai repede in caietul de sub căpătâi,si oricat am incercat sa-mi explic aceste cuvinte,nu am reusit sa le inteleg ,fara teama de a nu gresi.
Sa ne rugam la Prea Sfanta Treime si la Maica Domnului ca sa ne dea noua intelepciune,sanatate,iertare de pacate si mantuire sufletului.
                             Image result for maica LUI DUMNEZEU
Sa nu uitam dragilor, ca sa multumim in fiecare clipa a vietii nostre pentru toate cate am primit si primim in aceasta viata,fie bune sau mai puţin bune.
Sfanta Biserica a Lui Dumnezeu si a Maicii Domnului ,sa ne fie prima casa a noastra,iar casa de acasa, sa fie ca o a doua casa a noastra.
                               Cu dragoste,Maria.

7 comentarii:

  1. Ciolacu azi la SATU Mare tamponat pe Digi de un vicepreședinte liberal -SATU Mare a fost si va fi romanesc cu toate ca in aceasta vizita Ciolacu ne vinde Udmereului-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gemene georgiene furate din spital si vindute separat regăsite dupa 18 an
    In Georgia sint peste 100 mii de cazuri de copii răpiți si vinduti
    In Romania sint mai multi-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. De la Revolta din 1907 de la Flamizi la cea de la Afumați din 2024 ambele contra Castei Evreiesti.
    Doar ca fermuerii de la ultima acuza pe cei de la Timisoara ca au Tradat plecând din oras
    Insa timișorenii mai experimentați au cerut Parlament cu doar 300 parlamentari-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stema Bucuresti cu icoana lui Dimitrie cel nou gresita cu alt Dimitrie izvorâtorul de mir.
    Primarul evreu de la Iasi Mihai Chirca spunea cred intentionat in Discurs de făuritorii Unirii ,-Cuza si Ferdinand sint -Făuritorii Urinei-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. trupul ramane sub pamant, sufletul la judecata

    RăspundețiȘtergere
  6. Propagandistii Rusiei spun ca ei sint Forta Luminii—craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamna Maria cred că după judecata universală a Domnului Nostru Iisus Hristos,atunci când vom învia toți de la Adam și Eva și va fi câtă frunză și iarbă,mulțime de oameni.
    Unii pentru viața veșnică și alții pentru moartea veșnică.
    Cum povestea bunica mea toți vom avea un trup tânăr și viața fără de sfârșit.
    Doamne ajuta Măicuța Domnului sa f toți cu tine🙏🙏

    RăspundețiȘtergere