sâmbătă, 20 ianuarie 2024

MAREA MINUNE A LUI DUMNEZEU,IN SFANTA BISERICA !


                                               Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă în zori de zi, mă trezeste un glas care -mi spune că Dumnezeu a pregatit O MARE MINUNE pentru Lumea întreagă.
Iată dragii mei, ce spunea acel glas, in timp ce eu eram luata din trup si dusă într-o Sfanta Biserică.
Citez:
                      "Marea  Minune a Lui Dumnezeu !  
           Minunea Lui Dumnezeu, pentru Lume! 

În aceasta clipă fratilor, sunt într-o Sfântă Biserică unde văd un Preot care părea că citeste din Sfanta Evanghelie.
În Sfanta Biserică dragilor, nu mai era nimeni, doar eu si Preotul care citea SFANTA  EVANGHELIE.
Preotul mă vede si privind la mine mă întreabă:
                   Cum e Marie ?
           Uite aici strânge tare Minunea Lui Dumnezeu.
În aceasta clipă fratilor, sunt chiar în dreapta Preotului, lângă el, si-l văd cum tine în mâna sa dreapta o lumânare obisnuita, ca aceasta:             
  
                              .
 Numai că, lumânărica din mâna Părintelui nu era aprinsă,iar Părintele a îndoit-o de la jumătate,asa încât, părea că are două lumânări si nu una singura,care se ţinea doar în fitil.
Părintele dragii mei, strange lumânărica intre degetele sale, de acolo unde era rupta si îndeparteaza prin frecare toata ceara de la mijlocul lumânării rupte, si astfel, lumânarea  frântă în două se ţine doar în fitil.
Lumânărica din mâna Preotului, era rupta la jumatate dar se tinea in fitil.
Iar Părintele care avea pe ANALOG,SFANTA  EVANGHELIE deschisa ,continua sa frece fitilul celor două jumătăti de lumânarică, între degetele sale,precum am freca noi doua pietre. 
Si-mi spune iar :
                    Uite aici strânge tare Minunea Lui Dumnezeu!

                     Cum este Marie?
În aceasta clipă dragilor, văd cum în mâna Părintelui, acolo unde ramasese fitilul gol,la mijlcoul lumânării îndoite, a apărut ca printr-o Mare Minune, o flacara.
Lumânarea ardea în mâna Preotului, desi nimeni nu o aprinsese cu chibrit sau cu orice alta sursa de foc.
Flacara ce ardea la mijlocul lumânării, atingea si degetele Preotului, dar nu-l frigeau deloc.                  
Preotul ţinea degetele sale in foc, precum am tine noi degetele în apă. Flacara apăruta din senin în mâna Preotului,nu-l ardea deloc. 
Dragii mei, iata cum Bunul Dumnezeu în marea Sa milostivire ne-a arătat noua tuturor,ADEVARUL  Luminii Învierii  Domnului,care pogoara din Cerul Sfant,în fiecare Sâmbata din Săptămâna mare, a pătimirilor Domnului şi Mântuitorului  nostru Iisus  Hristos,Căruia I se cuvine toata cinstea,slava si închinarea,Amin !
                              Cu dragoste, MARIA.

7 comentarii:

  1. Ar avea nevoie de o mare minune si romanii la raft si la casa de marcat-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai la mâncare și bani vă stă gândul anonimule. Că ți-e frică să-ți arati identitatea.

      Ștergere
    2. Asa sint eu tare fricos-craciun.

      Ștergere
  2. la DUMNEZEU totul e posibil-asa cum vine lumina la mormantul DOMNULUI IISUS HRISTOS de Inviere

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne fie ti mila de nui pacatosi
    Fara tine suntem nimeni si nimic doamne

    RăspundețiȘtergere
  4. Da uni ca să creadă adevărat au nevoie de minuni, dar eu cred și fără minuni, nu ma interesează cum și cind , doar știu ca Dumnezeu exista cu adevărat, și nu vreau sa știu mai mult pt ca cu cit mai multe întrebări cu atât ma pierd mai mult , și la acele întrebări chiar și în gind nu exista răspunsuri, ci doar credință și încredere în Creator.

    RăspundețiȘtergere
  5. La Dumnezeu totul, absolut totul este posibil... Dumnezeu poate schimba totul într-o fracțiune de secundă.
    Fie numele Domnului binecuvântat de acum și până în veac !!!❤️❤️❤️

    RăspundețiȘtergere