vineri, 12 ianuarie 2024

CADE VECHIUL IERUSALIM, SI SE CLADESTE NOUL IERUSALIM IN ROMANIA !


                                                                Dragii mei,

Am scris adesea că, România va fi Viitorul al Doilea Nou Ierusalim.
Multi dintre voi ati crezut si credeţi ,că într-adevăr România este si va fi, al doilea Ierusalim.
Dar cei mai multi, cititori sau necititori ai Blogului, nu ati crezut si nu vor crede, că această Mare Minune se poate împlini.
Poate acest articol dragilor, vă va convinge de Fericitul ADEVĂR, si anume : ROMÂNIA  este Ţara aleasă de Dumnezeu, pentru ca Fiul Său ,să vină pentru a doua oară pe Pământ.
În această noapte ,în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului ,văd cu ochii închisi instantaneu, văd un Cer de noapte albastra ,iar pe  Cer străluceste ca un Soare, PREA SFANTA  TREIME !
Prea Sfânta Treime dragii mei, stralucea pe Cerul nopţii ,asa precum straluceste Soarele în plină vară.
Preţ de circa 5 - 6 secunde am admirat, mi-am contopit sufletul cu Minunea de pe Cer, după care, ca prin topire, Sfanta Treime este absorbită de Cerul stralucitor,iar în locul Prea Sfintei Treimi, văd pe un Tron înalt , pe MÂNTUITORUL  nostru Iisus  Hristos, care avea de-a dreapta Sa, pe Sfantul  Ioan Botezătorul !
                               
Moment în care dragii mei, aud un glas din Cer, care spune ceva uluitor! 
Era ca si cum ,Mântuitorul vorbea cu Sfantul Ioan Botezatorul, astfel :

 Glasul :
        1.  " Cade Ierusalimul !
        1. Cade  Ierusalimul !
Glasul: 2. S-a dispus pe tema clădirii în România !  
          1. Ierusalimul cade !
         2. Tema clădirii  Ierusalimului este în România Adevarului Duhului Sfant!" 

Iar cele două glasuri ,se pierd ca un ecou dragii mei,iar eu mă opresc din Rugăciune, pentru a-mi nota cât mai repede aceste Cuvinte Dumnezeiesti .
Iisus Hristos si cu Sfantul Ioan Botezatorul sunt absorbiţi de Cerul Sfânt, iar eu încă mai rămân uimita de cele văzute şi auzite.
Dragii mei, ce Dovezi mai clare ar trebui ca sa aduc, pentru a vă convinge de faptul că România va fi al Doilea Nou Ierusalim?
Ierusalimul de acum doua mii de ani, in care S-a născut Iisus Hristos, nu mai există astăzi.
Ierusalimul din zilele noastre, este plin de ură, de crime si curge sânge nevinovat. Mii de Prunci au murit si mor din cauza nesfârşitelor Războaie.
DUMNEZEU  si-a întors Faţa Sa de la Ierusalimul in care S-a născut Fiul Său şi Mântuitorul Lumii.  
Trebuie să credeţi si să înţelegeţi dragilor,că România va fi cel de-al Doilea Nou Ierusalim. 
Dumnezeu  are grijă de noi ,toţi Fiii Săi ! 
Sa ne punem în gând şi-n inimă dragii mei,ca începând din acest moment, să schimbăm ceva în bine, în viaţa noastra. Sa punem ordine în viaţa noastră, să  ne plecăm genunchii şi să ne îndreptăm ochii spre Cer, si să spunem cu lacrimi si cu smerenie :
                   Doamne ! Te rog să mă ierţi că am întârziat si am rătăcit atât de mult!
                  Acum am venit ,DOAMNE !
                  Iarta-ma Te rog, si primeste-ma în braţele TALE.
                  Din această clipă Doamne, inima mea îţi dăruiesc, ca s-o schimbi Tu Doamne, numai după Voia TA ! 
                             Milostiv fii mie păcătosul, si fă din mine unealta Mâinilor TALE!
Aşa să ne ajute  Bunul Dumnezeu si Maica Domnului, acum si pururea şi-n vecii  vecilor , AMIN !
                                                                        Cu dragoste, Maria.

13 comentarii:

  1. Chiar asta scriam pe pagina anterioara invazie si de evrei Kazari din Ucraina din est si din sud din Israel care au batut Palma cu Casta Evreiasca Iohanista a PNL Evreiesc.
    Si toti vor Pamint dupa ce in Ucraina au ratat din cauza Moldovanului Putin neam de pastor din Crimeea-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo Crăciun, asta e de fapt, vom fi invadați de evrei.

      Ștergere
    2. O spunea chiar un evreu in Ardeal la Sibiu
      -Aveti tara cam mare dar frumoasa cu multi romani dar care vor pleca in occident si vor ramine putini = planul Ocult inca din 1899 de la New York,in Romania mai rece dar mai prielnica la incalzirea globala pentru agricultura ne place noua evreilor-craciun.

      Ștergere
  2. se vede intentia evreilor din lumea toata ca sunt interesati de dominatie si averi-numai ca Orientul mijlociu fierbe iar USA isi baga coada in acest moment- oricum va pierde mult=dramatic, iar rusii se pregatesc si ei-Ucraina e de izbeliste etc .etc. DUMNEZEU ARE ULTIMUL CUVANT

    RăspundețiȘtergere
  3. Noi atacuri Asta noapte ale SUA in Yemen contra rebelilor Huti dupa ce ar fi tras si ei contra unei nave din Marea Rosie
    Huti sorijiniti de Iran

    RăspundețiȘtergere
  4. Când se va descoperi adevărată Biblie,omenirea va înțelege că a trăit în minciuna,și Ierusalimul este tara de suferință a Mântuitorului Lumii,Iisus Hristos,așa cum a ieșit adevărul la suprafață cât armament au făcut ei,și cum sau răzbunat pe semenii lor din Palestina,ei trebuia să aplece genunchii la Mormântul Sfânt ,a Mântuitorului,să ceară ajutor Divin,nu sa strige și femeile din armata că își apără tara cu pușca în mana,ele sunt a lui Satana care distrug oameni nevinovați cu tot felul de armament.
    Poporul Român,arma noastră este,Sfânta Cruce a Lui Iisus Hristos și sfintele icoane ,cu ele să ieșiți la protest că să îl înlăturăm pe Satana din Romania Sfânta.
    Primul să ne fie Iisus Hristos în ajutorul nostru pentru Dreptate și Adevăr ,în Romania.
    Doamne ajuta- ne!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai bine deveneam Noua Dacie. Nu vrem sa devenim Gaza2.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă stăm bine și ne gândim la ce scrie in biblie,cum că Dumnezeu va alege din toate semintiile de pe pământ,14.000 din fiecare neam de la Adam și Eva să nu ne mirăm că vin in Romania oameni de toate etniile sa zic așa, fiind Noul Ierusalim în România poate că acești oameni sunt aleși să fie aici în țara noastră.
    Catedrala Mântuirii Neamului am înțeles că are 12 porți de intrare și multe altele tot cu 12 intrari etc.
    Daca greșesc va rog să mă corectați,nu mă supăr.

    RăspundețiȘtergere
  7. Tatoiu-Taiwanul are alegeri cu armata si avioanele Chinei linga ei probabil ca in 2026 se a latura patriei mama Chinei-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ferește - ne, Doamne, de invazia kazară evreiască 🙏🙏🙏❗În Pipera sunt construite zeci de blocuri cu câteva mii de apartamente ce sunt pregătite pentru ei, cartierul este sub pază permanentă, nimeni nu are acces în zonă, e declarată zonă închisă publicului. Intenționat s-a lucrat la de popularea României, pentru a colonizat împotriva legii supreme a țării cu alte etnii. Observați că în școli s-a introdus în cuticula istoria evreilor, de ce nu a Egiptului, zic, nimic nu e întâmplător, se pregătesc în cursuri intensive, în București, studenți evrei pentru administrație cu vorbirea limbii române la perfecțiune. E f mult de spus, dar mă opresc aici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Evreii deja au capturat statul Roman si rezultatul se vede romanii I-si iau lumea in cap din cauza Ocultei evreiesti-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  10. Doing Jalea
    -ce ni se pregateste pe intuneric e muuult , muuult mai grav decit cea ne umileste zilnic, excludera Romaniei de la orice competie Europeana sau Mondiala.
    Noi sintem mina moartea la masa unde se joaca pozitionarea pe harta lumii.
    La asta ne-au condamnat eunucii de treizeci de ani.-
    Mai ales ultimul eunuc fara copii dar care i-i vinde-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  11. asa cum a fost in anul 70 e.n. la ierusalim cand romanii au distrus orasul -evreii au plecat in toata lumea-curios in Romania s-au asezat in Moldova evreii tot comercianti si inselau subtil, ca oltenii si ardelenii sunt siguri pe ei-oltenii i-au luat la misto- scuze

    RăspundețiȘtergere