marți, 30 ianuarie 2024

SUFLETUL NOSTRU ZBOARA, ATUNCI CAND IESE DIN TRUP !

 


                                                  30 Ianuarie 2024, ora 4,11 !


                                                             Dragii mei, 


In aceasta dimineata in zori, ma trezeste o lumina alba si stralucitoare foarte,dar nu deschid ochii,deoarece,vedeam cu ei inchisi mai bine decat cu ei deschisi.

Aud doua glasuri distincte intre ele.

Primul glas spunea asa:

                          "Sufletul zboara in lung si-n lat! "

Dar al doilea glas, spune foarte contrariat asa:

                            Nuuuuu!

                   Nu este asa!

                  Sufletul se invarte ca un disc !

Iar in aceasta clipa, ambele glasuri dispar si vad un Cer senin de ziua, iar jos pe pamant o sosea si o masina mica de culoare rosie,masina ce era parcata pe partea stanga cum priveam eu.



La prima vedere,masina parea goala, nu era nici sofer si nici pasager.

O Forta nevazuta ma apropie cu viteza gandului de acea masina parcata si-mi arata prin geamurile transparente ale masinii, ceva pe bancheta din spate a masinii.

Geamurile masinii erau inchise ermetic.

Si totusi,pe scaunele din spate, mai precis deasupra lor, vad ceva rotund si alb stralucitor.Ceea ce vedeam ,arata ca un Disc zimtat pe margini.

Cum ar fi in zilele noastre acele CD-uri, pe care noi le folosim la calculator si laptop.

Dar marimea Discului zimtat pe margine, acela care se -nvartea deasupra scaunelor din spatele masinii, era cam cat o clementina de mare.

Discul alb stralucitor se invartea pe loc, dar in inversul acelor de ceasornic, adica, de la stanga la dreapta.
Simteam ca este o Forta divina nevazuta in dreapta mea, o Forta care intervenea ori de cate ori stia ca nu am inteles ceva sau nu am vazut corect ceea ce-mi arata sau imi graia.
Sufletul sub forma de Disc alb stralucitor s-a invartit circa 10 secunde , apoi a disparut.
Masina statea pe loc, dar eu stiam,simteam ca pe bancheta din spate era un trup neinsufletit, chiar daca nu-l vedeam.
Forta nevazuta nu mi-a ingaduit sa vad si trupul celui din care a 
zburat Sufletul ,care are forma unui Disc zimtat pe margine ,care este alb stralucitor ,si mare ca,circumferinta,precum o clementina.
Prieteni dragi, sa nu ne fie frica absolut deloc de moarte.
Moartea este doar o adormire intru vesnicie si o eliberare a sufletului ,care este nemuritor.
Chiar daca sufletul are forma unui Disca si culoarea alb stralucitoare,atunci cand noi ne privim, dupa ce am iesit din trup, vedeam ca suntem ca din carne si oase,asa precum am trait pe pamant, doar ca, mult mai tineri.
Ne deplasam cu puterea gandului, suntem fericiti si putem sa facem tot ce dorim.
Aici in vesnicie, nu exista TIMP! Nimic nu se masoara in secunde,minute, ore, zile si ani.TIMPUL este infinit!
Asadar dragilor, Viata noastra nu se termina aici pe pamant.
Noi traim intru vesnicie in Imparatia Lui Dumnezeu.
In aceasta viata vremelnica, sa incercam sa fim buni,sa fim milostivi si sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine.
Sa nu ne pierdem niciodata Credinta dragilor, sa ne apropiem cu fiecare zi ce trece, de Bunul Dumnezeu si de Maicuta Domnului cu Sfintii Sai, prin Rugaciune, prin a merge la Sfanta Biserica ca sa ne hranim Sufletul, cu Sfanta si dumnezeiasca Liturghie.
Sa ne spovedim la Parintele Duhovnic, ca apoi, sa ne invrednicim a primi Sfanta si dumnezeiasca Impartasanie,cu Prea Scump si cu Prea Sfant Trup si Sangele Domnului nostru Iisus Hristos,Caruia I se cuvinte,toata cinstea,slava si inchinarea, Amin!
   

                                    Cu dragoste,Maria.

4 comentarii:

  1. Despre suflet și o altă șansă chiar dacă... https://www.youtube.com/watch?v=nVQaK_vkkNk&t=389s

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta Măicuța Domnului 🙏
    Doamna Maria,ne întoarcem de unde am venit la Dumnezeu Tatăl 🙏😥

    RăspundețiȘtergere
  3. depinde unde zboara si unde-i locul!

    RăspundețiȘtergere