miercuri, 10 ianuarie 2024

VINE IISUS HRISTOS, INSOTIT DE SFINTII SAI INGERI !


                                                    Dragii mei,

În aceasta noapte dragilor, in timp ce scriam aici pe Blog,vad cu Voia Bunului Dumnezeu,asa precum am vedea Soarele sus pe Cer, eu Îl văd pe Însusi Domnul nostru IISUS  HRISTOS,Fiul Lui Dumnezeu si al Prea Curatei Fecioare Maria. Mântuitorul,coboara lin ,pasind pe Cerul senin,după care,se opreste in aer deasupra pământului.Dar foarte aproape de pamant.
Iisus Hristos avea vesminte albe si stralucitoare,si-L vad cum Îsi intinde bratele Sale,asa:

                             

În timp ce Iisus Hristos cobora din Cerul Sfant, aud multe glasuri ,care cântă dumnezeiesc de frumos așa :
                                  ”Așa vorbeste Domnul Slavei, 
                      Prin glasul Sfintei Liturghii ,
                    Deși M-am înălțat la Ceruri,
                    Eu nu vă las orfani copii.
                    În Fiecare Liturghie, 
                    Eu Mă cobor din nou la voi,
                    Din nou e coasta Mea împunsă,
                    Si-Mi curge sângele șuvoi!”

Dragii mei,am gasit si pe net,Cântecul dumnezeiesc.
Iata:


Doar circa 5 secunde a durat aceasta MARE MINUNE,după care, totul a disparut ca  prin topire.
Dragii mei, sa ne rugam Mântuitorului si Maicii Sale, pentru pacea Lumii intregi si pentru mântuirea fiecaruia dintre noi. 
Dragoste sufleteasca sa daruim, si sa implinim Voia Sa cu toata inima si cu toata daruirea sufleteasca. 
Sa asteptam Venirea Sa, Cea de-a Doua pe Pamant, deoarece,va veni aici la noi, pe pamant romanesc.Va veni in Noul Său Iierusalim,în România Adevărului Duhului Sfânt.
Să nu vă indoiti niciodata dragilor,de aceasta MARE si uimitoare MINUNE,ce va avea loc in Romania zilelor noastre.
                        Cu dragoste,Maria. 

7 comentarii:

  1. Bună dimineața.Se pare că se adeverește plecarea lui Iohannis înaintea încheierii mandatului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da se confirma intentia discutata de Cleptocratul Iohannis cu Ciolacu Malacu
      Se zice ca ar primii un salar de zece ori mai mare de 30 mii de Euro lunar si ar vinde si Transilvania pe dublu-craciun.

      Ștergere
  2. El vine cu o nouă religie? Ce credeți?

    RăspundețiȘtergere
  3. Florin Minghiteanul si inca un roman pregatite de atentia Europeana pentru a urca in spatiu,
    Iar americani pregatesc o femeie Selaru pentru planeta Marte care ar putea fi tot romanca-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Românilor ieșiți în stradă pentru Dreptate și Adevăr,să dispară toți cei corupți din Romania,numai Uniți în Numele Lui Iisus Hristos,vom curata toată țara Gradina Maicii Domnului și tara Mântuitorului Lumii.
    Fermierii nu vor fi băgați în seamă,să ne Unim cu toții,pentru o țară Sfânta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi a inceput procesul de la Haga prin care Africa de Sud acuza Israelul de Genocid in Gaza pentru numarul mare de civili palestinieni omoriti sistematic -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. fara indoiala IISUS HRISTOS va veni a doua oara- traim cu speranta

    RăspundețiȘtergere