vineri, 19 ianuarie 2024

FRANTA SI MIAMI, REVOLTE? PROTESTE?

                                                                      

                                           18 Ianuarie 2024,ora 5,11 !

                                                   Dragii mei,

In aceasta dimineata in zori ,m-a trezit un glas care spunea asa:

                                      "Este revoltator!

                           Peste tot este asa.

                           Franta,Miami....(glasul a spus o tara,dar eu nu am inteles cuvantul)

In aceasta clipa, vedeam inspre Apus, oameni multi ca la Proteste, doar ca, aici si imbulzeau, alergau furiosi ,se impingeau unii pe altii,se calcau in picioare pe strazi.

.
Dragii mei, din pacate, vom auzi de mari revolte in aceste tari,dar si inca intr-o alta tara sau doua in plus, fata de Franta si de Miami.
.
Aceste imense revolte de strada,nu vor aduce nimic bun, dimpotriva, vor degenera in lupte de strada, in ură si dezbinare.
Dumnezeu si Maicuta Domnului sa fie cu noi toti si sa readuca pacea intre oameni si in lume.
         Cu dragoste,Maria.

13 comentarii:

  1. Cresc numarul saracilor care nu pot plati chiria homles care dorm pe strazi in Sua si Ue in timp ce bogati evrei cu Dumnezeul lor Banul dețin 80 procente din averea globala-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Zeci de miii de oameni in strada in Yemen contra Israelului si Sua-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca a fost un mesaj și cu Yemen.

      Ștergere
    2. Au fost si atentate mai ales pe Marea Rosie si Somalia pe mesaje-craciun.

      Ștergere
  3. Miami nu este tara este capitala statului Florida-de fapt lumea fierbe- se apropie ceva neasteptat -nu de bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Si Germania fierbe in suc propriu de dreapta care fac jocurile politice tot prin fermieri care sint in Berlin ca si la noi in Bucuresti
    Guse acuza si serviciile externe straine-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred doamna Maria că vor fi proteste
    Peste tot in lume vor fi proteste 🙏

    RăspundețiȘtergere
  6. Maiami va fierbe din cauza caselor lui Iohannis
    Sau a incalzirii globale va disparea tot statul Florida sub apele oceanului pina in nordul statului Georgia unde e capitala Atlanta unde vor ajunge apele oceanului la 200 m inaltime-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. d-le craciun sunt ANONIM 5-faceti afirmatii despre care lumea stie ca nu toti sunt suntem naivi si inculti -eu am scris de multe ori despre tari in viitor cu intamplari deloc bune- nu ce scriu eu este din mintea mea ci despre ce am auzit de la duhovnicul meu, pt ca pana acum am asistat la evenimente reale spuse de el ,cu ani in urma-sanatate si pace in suflet si in lume

    RăspundețiȘtergere
  8. Si este abia inceputul evenimentelor

    RăspundețiȘtergere
  9. in Franta candideaza un homosexual -tara aceasta a dat minti luminate da a devenit atee ca si UK -iata ce vrea UE!

    RăspundețiȘtergere
  10. d-nul craciun a pus degetul pe rana-bogatii lumii lasa oamenii pe strazi in frig si lipsuri mari-cat poate tine o viata aici pe pamant?!-cand plecam ce luam cu noi, bogatii si saracii-RUSINEpentru CAPUSARI

    RăspundețiȘtergere