marți, 21 decembrie 2021

UN R 6 SI MII DE OAMENI MORTI PE LOC !

                                    20 Decembrie 2021,ora 6,22 !



                                    Dragii mei, 


In aceasta dimineata,ma trezeste un glas care spune ceva tare ingrijorator.

Voi cita intru totul acel glas:

                      "Am auzit de R6 in care ,au murit multe mii de oameni pe loc !" 

Dupa  care,glasul nu mai spune nimic. 

Dragii mei, ce inseamna acest R6 in care vor muri mii de oameni pe loc, eu nu stiu a va spune.Cert este faptul ca, din nefericire, la un moment dat,vom auzi de aceasta mare catastrofa care poate avea loc la nivel de tara sau tari, sau chiar la nivel mondial. Nu stiu unde va fi si ce inseamna acest R6.

Sa ne rugam Bunului Dumnezeu si Maicutei Domnului,ca sa ne ierte pe noi robii Sai si sa ne acopere cu mila si cu iubirea Sa de oameni,Amin.

                                        Cu dragoste,Maria.

24 de comentarii:

  1. Cred ca este o masina R6 sau ruta 6 sau altceva

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe google da un joc in care se impusca oameni ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi dau și eu cu părerea,cutremur de 6 grade pe Righter,al 6 rapel al vaccinului...

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna dimineata eu cred ca o sa fie dupa al sasalea vaccin

    RăspundețiȘtergere
  5. R6 este și un joc cu arme , Doamne ferește !

    RăspundețiȘtergere
  6. R6 e o Companie aeriană din Moldova.Doamne păzește-ne de necazuri!

    RăspundețiȘtergere
  7. E acolo unde vă vaccinați,cabina este numeritată R6...lotul de vaccin va face multe victime

    RăspundețiȘtergere
  8. mai degraba un avion militar care zboara la mare altitudine si supersonic de bombardament,era unul la americani cu nume dublu de genul asta-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa fereasca Dumnezeu sa nu fie o bomba ....

    RăspundețiȘtergere
  10. Un cod ceva doamna Maria
    Cine stie ce ne mai așteaptă?
    Sa ne apere Dumnezeu și Maica Domnului.

    RăspundețiȘtergere
  11. La ora asta Putin are intilnire pe internet cu militari și cadeți-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  12. Aceasta este o drona cu litera R
    Drona de război.

    RăspundețiȘtergere
  13. DOAMNE,sunt cea mai pacatoasa persoana de pe pamant,Te-ai NASCUT,pentru ca noi sa fim mantuiti de pacate,si sa te urmam numai prin fapte bune,numai asa vom avea comoara in cer. Doamne,te rog din suflet,iarta-ne pe noi toti pacatosii,ca nu este om pe pamant sa fie Sfant,multi sunt manipulati ca nu au sufletele curate,nu sunt impartasiti,nu respecta,CUVANTUL TAU CEL SFANT,cred numai in partea materiala,nu si in cea spirituala,care le va face viata mai usoara,la cata suferinta ne asteapta,din partea celor care conduc omenirea,prin: minciuna,manipulare,tradare,etc.
    Doamne,fieti mila de toate femeile de pe pamant,care nu au credinta,nu le lasa doamne sa fie vaccinate,si sa moara in 6 zile,asa cum doresc cei care conduc lumea,daca nu au reusit sa omoare cum le-a fost planul,acum doresc,sa omoare femeile sa nu mai nasca copii.
    DOAMNE,nu ne lasa in ghiarele satanei sa ne omoare.

    RăspundețiȘtergere
  14. Raspuns pentru Anonim @20:49:

    Am un vis, un cântec de cântat
    Să mă ajute să fac față la orice
    Dacă vezi minunea unui basm
    Poți lua calea viitorului chiar dacă eșuezi

    cred in ingeri
    Ceva bun în tot ce văd
    cred in ingeri
    Când știu că este momentul potrivit pentru mine
    Voi trece pârâul, am un vis

    Am un vis, o fantezie
    Să mă ajute să trec de realitate
    Și destinația mea face să merite asteptarea
    Împingand prin întuneric încă o milă

    https://www.youtube.com/watch?v=nrmhAvwBfig

    Sper sa nu te intinzi sa ma asupresti acum luand voce de femeie pentru ca am ales vaccinul si daca sunt mama, la fel sa nu-mi permiti sa pot alege ce este bine pentru ce este al meu.
    Nu e voie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. C, parca spuneai ca nu esti mama. Esti bipolara?

      Ștergere
    2. Practica spirituala, credinta sunt personale si intime. Parerile altora chiar negative fiind, sunt subiective. Acestea nu se constituie in adevaruri. Faptul ca tu crezi ca sunt bipolara nu se constituie in realitate. Este doar parerea ta personala, deci foarte impregnata de subiectivitate.
      Neluand in calcul practica spirituala a altora demonstreaza ca nu prea ai la inima crestinismul si ca esti un pic cam prea plin de tine insuti.
      Daca eu sunt capabila sa trimit energia mea in energie mentala, ce problema ai tu cu mine de exemplu? Fiecare are cadourile sale. Descopera-ti-le pe ale tale, nu pe ale mele! Asa cred ca e normal si potrivit.
      Multumesc ca ai citit!

      Ștergere
    3. Unde vezi tu bipolara in "Nu e voie!" ?
      Poate vrei sa urlu la tine.

      Ștergere
  15. Referitor la Rusia dacă cititi in Pelerinul Român carte care pomenește si părintele Cleopa de ea,o sa vedeti ca Rusia va fi trasă in război precum porcul cu carligul după ce îl tai.
    Au dușmani pentru ca au tot ce le Trebuie si in primul rand gazele,care sunt vândute la toți.
    Sper din suflet ca sa nu se ajungă la un conflict.
    România nu are a se teme nu ne ataca pe noi rusii.
    Sa fim atenti la cei aliați ca de aici tot conflictul,bazele NATO pe teritoriul țării noastre și a altor baze la vecini,asta îi deranjează.
    Sa ne apere Dumnezeu și Maica Domnului.
    Cu vecinii este bine a te avea bine.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să fie cu noi cu toți să ne ocrotească si sa ne miluiasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine sa te ai bine atunci cand te trateaza corect. Aici conditia este de subordonare implicita. Si sa nu uitam ca ati fost intai in alianta cu Axa! Aceasta mereu si mereu va trage greu in balanta. Ati fost in alianta cu Axa din cauza Moldovei pentru ca trageati sperante. Sunt si alte popoare care nu sunt crestini si nu se afla in asa relatii tensionate dar sa se leasam deoparte deoarece nu sunt relevante!
      Cititi despre batalia de la Leningrad! Si despre cat de greu s-a dus asediul! Au fost la vreo 2 milioane de morti si vreo 2000 de cazuri de canibalism din cauza conditiilor dificile impuse de asediu, un asediu care a durat mai bine de 2 ani. Una era sa mananci corpul mort al altuia si alta sa il omori ca sa-l mananci. Cred ca intelegeti diferenta.
      Trebuie sa stiti acestea ca sa puteti percepe ce orori a putut produce nazismul.
      Cei care vehiculeaza acum cuvintele asociate "nazismului" nu stiu cu ce cuvinte grele arunca in "joaca".
      Apoi mai este ceva. Este o impresie personala ca al doilea razboi mondial s-a terminat foarte greu, foarte greu!
      Este o fotografie pe net in care atasat de un tanc cu o franghie este un cadavru. El e tarat pe pamant dar nu este cadavru de prizonier, ci de luptator care asa este tarat inapoi acasa mai degraba decat sa fie abandonat.
      Ca sa concluzionez cumva, credeti ca lui Dumnezeu ii este usor cu oamenii?

      Ștergere
  16. Oare e ceva legat de vaccinul cu nr.6 sau valul 6???o fata în moarte clinica a avut revelații legat de vaccinul 6.revelatiie trebuiesc interpretate.eu am avut un vis înainte de vaccinare.se făcea ca stăteam pe un scaun,cineva vroia sa mi facă injecție în mana dreapta,deasupra era o banda neagra.mi a rămas în minte visul!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. R 6 este un joc pe internet care il lansează pe data de 20 ianuarie 2022.
    Momentan îi face reclama.Să nu fie un joc capcană pentru multi,Doamne fereste! Multa sanatate d.na Maria!
    S-auzim numai de bine.
    Doamne ajuta tuturor!

    RăspundețiȘtergere