miercuri, 29 decembrie 2021

DOAMNE , DĂ - MI MIE PĂTIMIRILE TALE !



                                      Dragii mei,

În aceasta după amiaza,desi scriam aici pe Blog, imi aud propriul meu glas care spune asa:

                 Mie-mi place Viaţa Lui Iisus Hristos !
              Eu sunt gata s-o repet pentru El !!

Clipă în care,am în faţa mea pe INSUSI MANTUITORUL HRISTOS care ,se afla in aer deasupra calculatorului la care scriu.
IISUS HRISTOS era viu ,era in carne si oase,era legat la mâini si peste Trup cu o sfoara de cânepa groasa,împletita în mai multe.
                                       

                                     Image result for IISUS  HRISTOS.

Avea o camasa rosie pe El, iar pe Capul Său Prea Sfant avea o Coroana de spini mari si desi.
De pe fruntea Sa,din cauza spinilor care erau bine înfipti pe frunte,curgeau şiroaie de Sânge Sfant si nevinovat.
Vazându-L atât de chinuit,asa precum ma rog intotdeauna,acum ÎL rog din nou fara cuvinte,ci numai cu glasul Sufletului,ÎL rog aşa:

                 "Doamne !  Iisuse drag si scump sufletului meu, Te rog,Te implor dă-mi mie Pătimirile Tale ,căci eu le merit sa le duc,nu Tu Doamne care esti fara de păcat!"
Mântuitorul ,asa legat si suferind cum era,asa cu Chipul plin de Sîngele Său Prea Curat ,Prea Sfant şi Prea nevinovat,îmi graieste asa:

                 "Tu esti imaginea Mea!
            Cu Mâna mea,întru Mâna mea te-am pus în mijlocul lor ! "
Ca la o tresarire revin din nou la cele ce scriam pe calculator,si cu lacrimi fierbinti,cu dragoste infinită pentru HRISTOS si pentru MAICA SA si a noastra a tuturor,încep a scrie in caietul de suflet toate câte am vazut si-am auzit.
I-am promis MANTUITORULUI HRISTOS ca nu -L voi dezamagi niciodata si că, oricand cu infinita bucurie ,eu as dori ca sa traiesc PATIMILE SALE.
Prieteni dragi, sa luam cu totii câte o mica parte din Pătimirile Domnului nostru IISUS HRISTOS ca sa-I mai usuram suferinta.
Sa multumim dragilor si pentru cele bune din viata noastra,dar si pentru cele mai putin bune si sa nu cartim niciodata.
Dumnezeu nu ne da niciodata mai mult decat putem duce.
Ce poate fi mai frumos decat ,sa implinim cele 10 PORUNCI ale Domnului si sa dobandim Împărătia Cereasca?
Ce poate fi mai frumos decat, sa murim pentru Hristos si pentru Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu?
Sa nu ne lepadam fratilor niciodata de Credinta Intru Hristos Domnul si Dumnezeul nostru, ci sa ne inchinam Lui si Prea Curatei Fecioare Maria cu toata inima, căci LOR Li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin !
                                           Cu dragoste,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu