joi, 30 decembrie 2021

STEAUA DE LA BETLEEM ARE PATRU COLŢURI, ŞI ESTE UNICĂ !


                                           

                                            Dragii mei,

Iata că a trecut si Sfantul Craciun .
 Am văzut pe cei Trei Magi, precum si Steaua care îi călăuzea.
Atunci când mi s-a arătat Steaua Magilor, eu am văzut-o într-o clipită ca având cinci colturi.
Dar asa cum se intampla de fiecare dată ,când gresesc fara voia mea, am primit din Cerul Sfânt un Mesaj care se referă strict la STEAUA  MAGILOR.

                                                                       .



Iată ce spunea Glasul din Cerul Sfânt :

                       "Steaua  de la Betleem !
             În primul rând ,este o Stea unicat!
            Steaua de la Betleem, Steaua în patru colţuri este unică !"
Asadar dragii mei, după cum vedeti eu nu scriu de capul meu.
Dumnezeu a văzut că eu am vizualizat gresit STEAUA de la BETLEEM  ,si m-a corectat.
Steaua Magilor dragii mei, are Patru  colţuri !


Şi nu de la mine spun aceasta, ci de la Dumnezeu care m-a corectat si mi-a spus că, nu cinci colturi, câte eu am vizualizat gresit ,ci patru colţuri are cu adevărat STEAUA  MAGICĂ.    
Dragii mei, să ne bucuram si noi de STEAUA  cu patru colturi trimisă de Dumnezeu pentru cei Trei MAGI care s-au închinat Pruncutului Iisus ,ce S-a nascut în Ieslea cea prea minunata.
Si noi să ne închinam si sa-I aducem în DAR, nu neaparat aur,smirna si tamâie precum MAGII odinioară, ci să-I aducem în DAR, Inima noastra toata, precum si sufletul nostru bun,luminat si smerit.
                                                Cu dragoste, Maria. 

Un comentariu:

  1. Cred doamna Maria
    Este faptul că Mântuitorul a fost răstignit pe cruce
    Poate ca aceasta este semnificația a stelei cu 4 colțuri.
    Acum numai BUNUL Dumnezeu stie.
    O zi binecuvântată va doresc la toata lumea.

    RăspundețiȘtergere