sâmbătă, 24 iunie 2017

UN MALL (MOL ) ÎN MARE PERICOL ??? ATENTIE MARE !!!



                                        24  Iunie 2017,ora 6,15 dimineata !

                                          Dragii mei, 

Astazi,m-a trezit un glas rautacios care spune ceva cutremurator, ceva înspaimantator si pentru cealalta persoana care insotea acest glas răutăcios.
Primul glas spunea asa:

                " Gata ! 
               Pe deal, pe ei !!! 

Clipă în care,vad înspre Est o cladire darâmată ,o cladire ce părea ca avea la exterior faţă,multe vitrine si numai stalpi interiori de sustinere din ciment,din piatra.
Era noapte fratilor. O lumina aurie imi arata cadavrele de sub darâmaturi. Dar în MALLURI oricum pare a fi noapte in fiecare clipă,deoarece luminile eletrice sunt multe si aprinse NON - STOP !
Glasul cel răutăcios rosteste asa :
                  " Tang!!!!!- Gada!!!!!
Aceste doua cuvinte erau rostite, ca şi cum noi am incerca sa exprimam in cuvinte clopotele BISERICII atunci cand ele bat.
Iar celălalt glas ,spune cu uimire,cu teamă mare asa:

               Nuuuuuuuuu! 
           Nuuuuuuuuuu! 
          Mallul ? (Molul)???
Dragii mei, eu nu pot decât sa-mi fac datoria si sa fac cunoscute toate aceste trairi de la DUHUL CEL PREA SFANT.
Am promis MANTUITORULUI,ca voi face toate câte imi va cere.
Ma rog in acelasi timp ca toate aceste nenorociri sa fie anihilate,taiate de la radacina si sa nu mai aiba loc.
Dar,nu este cum vreau eu, ci numai cum voieste DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI pentru noi Fiii Săi.
Cu siguranţă este vorba de ISIS !
Imi spunea cineva intr-un Comentariu ca ma contrazic singura,cand spun ROMANIA VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM, si-apoi, vin si scriu despre tot felul de nenorociri care ar urma sa aiba loc si in ROMANIA DUHULUI SFANT.
Nu este deloc "contrazicere" dragilor !
Suntem noi atat de buni si fara de păcate,ca sa meritam numai cele bune???
Daca exista cineva fara de păcate,sa indrazneasca a scrie aici pe BLOG !!!
IISUS HRISTOS a fost si este fara de păcat, si cât a suferit pentru ca noi sa ne mantuim sufletul???
Iata ce graia catre TATAL CEL CERESC :


Iata Povetele MANTUITORULUI :


Tu însă, când te rogi, intră în cămara ta şi, închizând uşa ta,  roagă-te Tatălui tău Care este în ascuns“ (Evanghelia lui Matei 6, 6). În spiritualitatea ortodoxă, cămara sufletului este trupul, iar uşile noastre sunt cele cinci simţiri trupeşti. De fapt, sufletul intră în cămara sa, doar atunci când mintea credinciosului nu rătăceşte încoace şi încolo, după treburi sau printre lucruri lumeşti. În momentul rugăciunii, mintea celui care se roagă trebuie să se  îndepărteze de orice împătimire lumească, iar prin tainica rugăciune a minţii credinciosul se uneşte cu Dumnezeu, Tatăl Său.
În momentele de cumpănă, de întristare şi la ceas de boală, să citiţi această rugăciune cunoscută în Ortodoxie ca Rugăciunea lui Iisus pentru Sine, pentru apostoli şi pentru toţi credincioşii (aşa cum se menţionează în Sfânta Evanghelie după Ioan, capitolul 17).
De asemenea, în tradiţia creştină se spune că această rugăciune trebuie citită nouă zile la rând. De câte ori i s-a împlinit o dorinţă,   credinciosul trebuie să-I mulţumească Lui Iisus, prin rugăciune, într-o zi de joi : 
 Iata si SFANTA  EVANGHELIE  din JOIA  PĂTIMIRILOR LUI IISUS HRISTOS:
1. Acestea a vorbit Iisus şi, ridicând ochii Săi la cer, a zis: Părinte, a venit ceasul! Preaslăveşte pe Fiul Tău, ca şi Fiul să Te preaslăvească.
2. Precum I-ai dat stăpânire peste tot trupul, ca să dea viaţa veşnică tuturor acelora pe care Tu i-ai dat Lui.
3. Şi aceasta este viaţa veşnică: Să Te cunoască pe Tine, singurul Dumnezeu adevărat şi pe Iisus Hristos pe Care L-ai trimis.
4. Eu Te-am preaslăvit pe Tine pe pământ; lucrul pe care Mi l-ai dat să-l fac, l-am săvârşit.
5. Şi acum, preaslăveşte-Mă Tu, Părinte, la Tine Însuţi, cu slava pe care am avut-o la Tine, mai înainte de a fi lumea.
6. Arătat-am numele Tău oamenilor pe care Mi i-ai dat Mie din lume. Ai Tăi erau şi Mie Mi i-ai dat şi cuvântul Tău l-au păzit.
7. Acum au cunoscut că toate câte Mi-ai dat sunt de la Tine;
8. Pentru că vorbele pe care Mi le-ai dat le-am dat lor, iar ei le-au primit şi au cunoscut cu adevărat că de la Tine am ieşit şi au crezut că Tu M-ai trimis.
9. Eu pentru aceştia Mă rog; nu pentru lume Mă rog, ci pentru cei pe care Mi i-ai dat, că ai Tăi sunt.
10. Şi toate ale Mele sunt ale Tale şi ale Tale sunt ale Mele şi M-am preaslăvit întru ei.
11. Şi Eu nu mai sunt în lume, iar ei în lume sunt şi Eu vin la Tine. Părinte Sfinte, păzeşte-i în numele Tău, în care Mi i-ai dat, ca să fie una precum suntem şi Noi.
12. Când eram cu ei în lume, Eu îi păzeam în numele Tău, pe cei ce Mi i-ai dat; şi i-am păzit şi n-a pierit nici unul dintre ei, decât fiul pierzării, ca să se împlinească Scriptura.
13. Iar acum, vin la Tine şi acestea le grăiesc în lume, ca să fie deplină bucuria Mea în ei.
14. Eu le-am dat cuvântul Tău şi lumea i-a urat, pentru că nu sunt din lume, precum Eu nu sunt din lume.
15. Nu Mă rog ca să-i iei din lume, ci ca să-i păzeşti pe ei de cel viclean.
16. Ei nu sunt din lume, precum nici Eu nu sunt din lume.
17. Sfinţeşte-i pe ei întru adevărul Tău; cuvântul Tău este adevărul.
18. Precum M-ai trimis pe Mine în lume, şi Eu i-am trimis pe ei în lume.
19. Pentru ei Eu Mă sfinţesc pe Mine Însumi, ca şi ei să fie sfinţiţi întru adevăr.
20. Dar nu numai pentru aceştia Mă rog, ci şi pentru cei ce vor crede în Mine, prin cuvântul lor.
21. Ca toţi să fie una, după cum Tu, Părinte, întru Mine şi Eu întru Tine, aşa şi aceştia în Noi să fie una, ca lumea să creadă că Tu M-ai trimis.
22. Şi slava pe care Tu Mi-ai dat-o, le-am dat-o lor, ca să fie una, precum Noi una suntem.  
23. Eu în ei, şi Tu în Mine; pentru ca ei să fie în chip desăvârşit  una, ca să cunoască lumea că Tu M-ai trimes, şi că i-ai iubit, cum M-ai iubit pe Mine
24. Părinte, voiesc ca, unde sunt Eu, să fie împreună cu Mine şi aceia pe care Mi i-ai dat, ca să vadă slava mea pe care Mi-ai dat-o, pentru că Tu M-ai iubit pe Mine mai înainte de întemeierea lumii.
25. Părinte drepte, lumea pe Tine nu te-a cunoscut, dar Eu Te-am cunoscut, şi aceştia au cunoscut că Tu M-ai trimis.
26. Şi le-am făcut cunoscut numele Tău şi-l voi face cunoscut, că iubirea cu care M-ai iubit Tu să fie în ei şi Eu în ei.
Asadar fratilor,sa nu cerem numai LUCRURI BUNE de la DUMNEZEU !!! Ci sa invătăm a multumi si pentru cele bune si pentru cele mai puţin bune.
Nici SFINTII nu au cerut ca sa curga lapte si miere,ci au murit in chinuri pentru HRISTOS !
Sa nu indraznim a -L judeca pe DUMNEZEU pentru toate suferintele si necazurile de care avem parte.
Pe toate le meritam ! Absolut pe toate! 
Sa invatam sa fim buni CRESTINI,sa ne iubim APROAPELE si sa nu ne facem VILE aici pe Pămant,(ne ajunge o casa modesta)ci  sa ne facem CASĂ in CERUL LUI DUMNEZEU,prin implinirea PORUNCILOR SALE,prin intarirea in CREDINŢĂ,prin bunatate si mila fata de cel necajit si amărât!
Asa sa ne ajute BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI,Amin!
                              Cu dragoste,Maria.


P.S.

                             Dragii mei,
Al doilea volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT, adica,ROMANIA NOUL IERUSALIM,va merge spre EDITURA in luna IUNIE 2017.
Va fi aceeasi EDITURA care a editat si primul volum al CARTII-ADEVARUL DUHULUI SFANT, adica:
EDITURA KITCOM reprezentata de :
GEORGE  si RODICA  TULEA, sunt doi oameni cu suflet mare si foarte credinciosi,doi oameni la care tin foarte mult.
Ma rog pentru ei ,ca sa le dea BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI un copilas atât de mult dorit si atât de mult asteptat
Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor 
celor care au pus si pun o cărămidă sau mai 
multe, la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru 
fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi dat 
înapoi de Dumnezeu si de Măicuta 
Domnului,înzecit si poate chiar însutit.
Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!
Ajutorul vostru Prieteni dragi,este de nepretuit pentru mine.
Fara voi,eu nu as fi putut scoate Cărti după Cărti.
Vă iubesc cu sufletul, si ma rog pentru voi toti si pentru cei dragi voua!
Iata detaliile:

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 



https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA

CONT DONATII , PENTRU ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU ...



https://plus.google.com/.../posts/EDkpmvpXtCn

Translate this page
2 days ago - CONT DONATII , PENTRU ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU ! CONT DONATII , PENTRU ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU !


18 comentarii:

  1. Toti suntem pacatosi.Numai unul singur este fara de pacat,Isus Hristos.Nu stiu ce va fi cu mollul acela.Ma intristez ca primiti numai viziuni rele .Dar daca Dumnezeu asa ingaduie inseamna ca nu suntem destul de credinciosi.Dumnezeu sa departeze aceste nenorociri.

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost descoperita mumia unui extraterestru si a fost datat cu C14 ca fiind din 245-410 A.D.
    Aceasta descoperire implineste informatiile din picturile si basoreliefuri cu umanoizi cu trei degete la maini si picioare si vestitele linii de la NAZCA care se presupun ca ar fi fost un fel de aeroport al extraterestrilor.
    S-au descoperit foarte multe cranii alungite in toata lumea si daca va uitati la reprezentarea sculpturala a lui Nefertiti, are de asemenea un craniu mult alungit.
    Se pare ca faraonii egipteni aveau toti cranii alungite, natura "divina" fiind data de faptul ca erau hibrizi dintre oamnei si extraterestrii.
    De aici vine obsesia pentru pastrarea informatiei genetice chiar cu riscul incesturilor.

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=xZPDhPeQnRY

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevara spus si atingator la inima.MULTUMIM TATALUI ATOTTIITOR SI CREATOR ca esti un TOIAG DE AJUTOR CA SA IESIM DIN GAURA(INTUNERIC) SI NE INDRUMI CATRE CALEA POCAINTEI SI IMPARATIEI CERESTI,LUMINA,TARIE,IUBIRE,SI AJUTORUL DIVIN SA FIE CU DUMNEAVOASTRA.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevara spus si atingator la inima.MULTUMIM TATALUI ATOTTIITOR SI CREATOR ca esti un TOIAG DE AJUTOR CA SA IESIM DIN GAURA(INTUNERIC) SI NE INDRUMI CATRE CALEA POCAINTEI SI IMPARATIEI CERESTI,LUMINA,TARIE,IUBIRE,SI AJUTORUL DIVIN SA FIE CU DUMNEAVOASTRA.

    RăspundețiȘtergere
  5. O intrebate am si daca doriti ami raspunde Dumneavoastra folositi creion sau vopsea de par?De a femeilor ma refer,oje ...Multumesc
    Pt raspuns

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stef tu esti pocait?

      Ștergere
    2. STEF! Ma bucur mult ca-ti sunt de folos sufletului si inimii povetele de pe acest Blog.
      Iti multumesc frumos pentru cuvintele frumoase,si ca sa-ti raspund la intrebare: DA! Folosesc vopsea de păr, ojă,machiaj,toate de-ale noastre ale femeilor ca sa fim intotdeauna frumoase si aranjate. Nu este un păcat ca sa ne ingrijim! Cu dragoste,Maria.

      Ștergere
    3. Bravo dna Maria.Va apreciez.Asa este cosmeticele nu sunt un păcat când sunt folosite , ci pacatul este ce iese din gura noastra când e vorba de hula si răutate.O zi buna va doresc.

      Ștergere
    4. Pocait,sau nepocait cred ca aveti o problema cu acest lucru,si noi toti la un moment dat trebuie sa ne pocaim altfel nu va exista iertare.Deci POCAITI-VA !!

      Ștergere
    5. Pocainta nu inseamna sa treci la sectanti, si sa ramai in Biserica si sa te lasi de rele.
      Voi astia sectanti care sunteti si porecliti ca pocaiti,din cauza ca va tineti mai cu motz ca astialalti de asta sunteti luati la misto cu acest apelativ numit pocaiti, e o ironie finutza la adresa voastra, dar voi sunteti rataciti in credinta si mandri ca nu va acceptati caderea, din contra mai incercati oameni slabi pregatiti sa vina dupa voi.

      Ștergere
    6. Anonim 25, ce fel de credincios esti tu daca arunci cu pietre in ceilalti. Invatati sa lasati pe fiecare cu credinta lui si vedeti va de a voastra. Nu esti perfect si nu ai nici un drept sa judeci. Cred ca sti treaba cu barna din ochiul tau si paiul din ochiul altuia.

      Ștergere
  6. Atentie! Gada este o firma de obiecte sanitare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim 25 iun 17:24 gada poate să însemne gata,dacă acest cuvînt este pronunțat de un arab,care nu vorbește corect romănește.Eu așa înclin să cred că vom auzi cît de curînd de un atentat terorist într-un Mall foarte aglomerat,iar autorii sunt arabi bineînțeles. GADA poate să spună arabul,adică GATA a finalizat acțiunea.DS

    RăspundețiȘtergere
  8. http://incont.stirileprotv.ro/companii/producatorul-nipon-de-airbaguri-takata-a-cerut-falimentul-ce-se-intampla-cu-fabricile-si-angajatii-din.html

    RăspundețiȘtergere
  9. https://vocea.biz/actual/2017/jul/06/haos-intr-un-mall-din-bucuresti-ce-s-a-intamplat/

    RăspundețiȘtergere
  10. Incident intr-un mall din Bucuresti, unde un paravan s-a prabusit joi dupa amiaza. Reactia AFI Cotroceni. FOTO
    Incident intr-un mall din Bucuresti. Un paravan s-a prabusit joi dupa amiaza, fara a cauza raniti.

    RăspundețiȘtergere
  11. Incendiul, care a izbucnit în cursul serii, s-a extins pe o suprafaţă de aproape 1.000 de metri pătraţi, în timp ce fumul s-a răspândit pe cei peste 70.000 de metri pătraţi ai complexului comercial, potrivit serviciului de pompieri conform agerpres.ro.

    "Paisprezece persoane au fost internate în spital, dintre care patru se află în stare gravă", a făcut cunoscut primarul adjunct al Moscovei, Piotr Biriukov, citat de agenţia Interfax, adăugând că incendiul a fost complet stins.

    Patru persoane care rămăseseră blocate în interiorul centrului comercial au fost salvate.

    Pompierii au fost nevoiţi să se deplaseze în interiorul clădirii "sub acoperirea furtunurilor antiincendiu din cauza fumului şi a căldurii puternice", a informat un oficial cu rang înalt din Ministerul pentru Situaţii de Urgenţă, Ilia Denisov.

    Peste 200 de pompieri şi 60 de maşini au fost mobilizate pentru a stinge incendiul a cărui cauză nu a fost stabilită deocamdată, mai scrie AFP

    RăspundețiȘtergere