joi, 15 iunie 2017

MAICA DOMNULUI PLÂNGE CU LACRIMI SIROAIE !

                                     25 Aprilie 2017,ora 4,34 zori de zi

                                       în BETLEEM!

                                            Dragii mei,

În aceasta dimineata în zori de zi, ma aflam in BETLEEM în camera de Hotel.
Era a doua zi de Pelerinaj în Israel.
Aud un glas care plânge ,un glas divin care roaga pe cineva nevazut de mine,asa:
                   
                  "Lasă-mă sa intru si eu în ISRAEL !
                  Lasa-mă să intru!

Clipă în care, O văd pe MAICUTA DOMNULUI cum plange cu siruri de LACRIMI amare.

                   Image result for MaICA DOMNULUI PLANGE..

Maica Lui Dumnezeu si a MANTUITORULUI nostru IISUS HRISTOS plangea cu râuri de Lacrimi pe obrajii sfinti,si se ruga ca sa fie si EA lăsata sa intre in ISRAEL.
Dar un alt glas, spune asa:

                "E atâta de Născătoare de Dumnezeu Fecioara !"


                                 Image result for MAICA DOMNULUI PLANGE ..

Iar glasul ,nu mai spune nimic si eu continui ca sa vad cum FECIOARA MARIA plangea si se ruga de cineva, ca s-O lase sa intre in ISRAEL.
Prieteni dragi, PREA SFANTA NASCATOARE de DUMNEZEU nu plangea degeaba, cum, nu se ruga degeaba ca sa I se dea voie sa intre in ISRAEL.
Ceea ce eu trait in cele 10 zile de Pelerinaj in TARA SFANTA, nu sunt intocmai cu acelea care sunt scrise in CARTILE SFINTE,nu sunt intocmai cu tot ceea ce ni se spune de PREOTII BISERICILOR.
BIBLIA nu este completa! Am spus-o si-o mai spun: BIBLIA a fost trunchiata după bunul plac al PREOTILOR vremurilor sau in cel mai "fericit "caz,nu a fost tradusa corect.
BIBLIA va trebui reintregita,asa cum si SFINTELE EVANGHELII vor trebui reintregite.
Tot ISRAELUL fratilor, il vedeam în trairile mele acolo in IERUSALIM ,cum era încununat cu STEAGUL romanesc sub forma semnului Infinitului,adica un opt culcat.
DUMNEZEU a luat ISRAELULUI ceea ce era a ISRAELULUI, si -a dat totul ROMANIEI SFINTE, ROMANIEI VIITORULUI AL DOILEA IERUSALIM.
ADEVARUL  DUHULUI SFANT fratilor, se afla in ROMÂNIA  zilelor noastre.
In toamna voi lansa CARTEA -ADEVARUL DUHULUI SFANT volumul 2 : ROMANIA VIITORUL AL DOILEA IERUSALIM.
Trebuie ca sa aveti aceasta CARTE dragilor, deoarece, vă va fi leagan de căpătâi in orice clipă a vietii voastre, şi vă va arăta ADEVARUL adevarat a tot ceea ce inseamna DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI ,a tot ceea ce inseamna sa fii crestin .
CARTEA va fi pe intelesul tuturor,fara idei si expresii stiintifice.
Este scrisa de mine cu inima si cu sufletul, cu IUBIRE si cu DRAGOSTE INFINITA fata de DUMNEZEU si fata de MAICA DOMNULUI, precum si faţă de APROAPELE nostru.
Al treilea volum se va intitula: EXTRATERESTRII  EXISTĂ, care va fi lansat in acelasi timp cu ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM. 
Si aici veti gasi DOVEZI zdrobitoare de EXISTENTA a EXTRATERESTRILOR.
Prieteni dragi si iubitori de DUMNEZEU ,cine doreste ca sa doneze pentru CARTEA si CARTILE LUI DUMNEZEU, (nu le consider ale mele,deoarece toate le scriu sub indrumarea DUHULUI SFANT),o poate face astfel:

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill. 

Contul pentru România:


 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

                     Cu recunostinta si cu dragoste,
                                                    Maria Ghiorghiu.

P.S.

                             Dragii mei,
Al doilea volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT, adica,ROMANIA VIITORUL  AL DOILEA IERUSALIM,va merge spre EDITURA in luna IUNIE 2017.
Va fi aceeasi EDITURA care a editat si primul volum al CARTII-ADEVARUL DUHULUI SFANT, adica:
EDITURA KITCOM reprezentata de :
GEORGE  si RODICA  TULEA, sunt doi oameni cu suflet mare si foarte credinciosi,doi oameni la care tin foarte mult.
Ma rog pentru ei ,ca sa le dea BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI un copilas atât de mult dorit si atât de mult asteptat.
Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor 
celor care au pus si pun o cărămidă sau mai 
multe, la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru 
fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi dat 
înapoi de Dumnezeu si de Măicuta 
Domnului,înzecit si poate chiar însutit.
Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!
Ajutorul vostru Prieteni dragi,este de nepretuit pentru mine.
Fara voi,eu nu as fi putut scoate Cărti după Cărti.
Vă iubesc cu sufletul, si ma rog pentru voi toti si pentru cei dragi voua!
Iata detaliile:

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill. 

Contul pentru România:


 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 



https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA


19 comentarii:

  1. Si eu am vazut-o pe Maica Sfanta suparata. Se ruga cu lacrimi curgand suroaie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da , si oculta mondiala vrea sa faca modificari in Biblie , prin oameni aserviti lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. dommna maria sunt marian sper ca nu ma-ti uitat s-a adeverit atentatul cel cu duba neagra nu s-a produs cum ati zis in londra ci in new york va iubesc ingeru nostu cel ales de domnu

    RăspundețiȘtergere
  4. Plânge pentru noi cred,vai de noi ce vremuri vin pe capul nostru, de aceea în ultimii ani,curgeau lacrimi și din icoane,în diferite părți ale țării.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria ce pot sa spun cum sa nu planga Preasfanta Fecioara cand este atata rautate atata dezmat si necredinta. Dumnezeu s-a ne dea iertare de pacate credinta, si dtagoste in Dumnezeu di Maicuta Domnului. Ma rog la Bunul Dumnezeu sa fie pace si intelegere si la cei care ne conduc. Doamna Maria cu toata stima si respectul cuvenit pentru tot ce faceti cu ajutorul Duhului Sfant pentru noi toti. Va doresc din tot sufletul si inima multa sanstate si putere.

    RăspundețiȘtergere
  6. In Franta niste romani au ars de vii intr-un restaurant.
    Mărturie din INFERN, după ATACUL asupra ROMÂNILOR din Franţa: "Au turnat benzină pe noi și au dat foc. Îl vedeam pe soţul meu cum arde de viu, ca să-l salveze pe copil"
    http://observator.tv/social/marturie-din-infern-dupa-atacul-asupra-romanilor-din-franta-au-turnat-benzina-pe-noi-si-au-dat-foc-il-vedeam-pe-sotul-meu-cum-arde-de-viu-ca-sal-salveze-pe-copil-213374.html?utm_source=facebook.a1&utm_campaign=observator.social&utm_medium=Social&utm_term=articol&utm_content=213374

    RăspundețiȘtergere
  7. LISTA GUVERNUL GRINDEANU 2 !! CINE SUNT CEI CARE VOR FACE PARTE DIN NOUL GUVERN!! --> http://bit.ly/2t5suft

    RăspundețiȘtergere
  8. 70 ZILE PÂNĂ LA UN ALT GUVERN ???

    10 Aprilie 2017 ,ora 5,38 dimineata !

    Dragii mei,

    Astazi dimineaţă mă trezeste un glas care mă roaga ca sa nu ignor MESAJUL pe care mi-l transmite.
    Trebuie sa va spun că, în ultimele 2 saptamani, tot mi s-au arătat CUTREMURE ,INUNDATII,RAZBOAIE, si pur si simplu mi-am zis ca tot am scris despre acestea.
    Iar acum glasul ma roaga ca sa nu ignor si acrest MESAJ.
    Mi-am cerut iertare in RUGACIUNILE mele, si am promis ca voi scrie tot si toate cate mi se arata,chiar daca se vor repeta.
    După cum vedeti dragilor, nu scriu de la mine, ci numai cu VOIA DUHULUI CELUI PREA SFANT.
    Atunci cand nu-mi notez deloc,sau nu scriu pe Blog, intervine cate un glas care ma dojeneste cu dragoste.
    Deci,iata ce spunea acel glas:

    "GUVERNUL !
    Da,GUVERNUL !
    Vă rog nu ignorati !

    Clipă în care dragilor,văd un Cer senin bleu,brodat cu multa lumina aurie,de parca ar fi ofst luminat de un Soare ascuns.
    Pe un astfel de CER,apare o cifra aurie,rupta ca din Soare.
    Aceasta cifra era :

    70 .

    Dragii mei,cifra 70 apăruse scrisă pe Cerul bleu senin presarat cu lumina aurie.
    După care,toate au disparut.
    Dragii mei, voi ce spuneti ce poate insemna aceasta cifra 70 ?
    Sa fie vorba oare de acest ARTICOL???

    RăspundețiȘtergere
  9. Iată dragilor in poza de la avatar cum Dumnezeu Pământul a proiectat la suprafata chipului său, în relieful Mexicului,pe Maica Domnului plângând la crucea pe care Iisus Cristos a fost răstignit.se pare că a stat cu spatele la Iisus ,pt ca nu a putut privi la patimile lui.Dumnezeu Pământul va permis să ajungeti in spatiu ,doar pt al vedea pe el si minunile lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Madus frate cuvantul DUMNEZEU. DUM+NE+ZEU
      DUM= DUMINICA( INVIEREA)
      NE=NEOMENESC(DIVIN)
      ZEU=IMPARAT( preamarit.ATOTTIITORUL NUMELE LUI ESTE ATOTCREATOR.sau TATA ATOTCREATOR.CA SI IISUS TOT TATA I SA ADRESAT IN RUGACIUNE SI NU NEA SPUS NUMELE DOAR ""SFANT ESTE NUMELE TAU"" Nu ia spus SFANT ESTI DOAMNE SAU DUMNEZEU.Moise la intrebat de nume si ce i sa raspuns" EU SUNT CEL CE A FOST,ESTE SI VA FI"

      Ștergere
    2. Stef fratelo:DUMNEZEU citit invers UEZENMUD.UE+ZEN+MUD.UE=V3=5(roman) adica 5 elemente (apa,pământ,foc,aer,conştiinta planetei)3 (sf. Treime).
      ZEN=zen s. n. Doctrină religioasă autonomă hindusă, bazată pe budism, care pune accentul pe contemplația mistică și dezvoltă credința în iluminarea interioară instantanee. A fost elaborată în India de călugărul hindus Badkidharma în sec. 6 d. Hr. și a pătruns și în Japonia în sec. 16-17, unde astăzi este foarte răspândită mai ales ca doctrină filozofică profană. – Din fr. zen.
      MUD=MUD, mudir, s. m. (Înv.) Administrator al unei unități teritoriale. – Din tc. müdir.
      sursa: DEX '09 adăugată de LauraGellner acțiuni
      Deci :administratorul teritorial este o lumina(constiința) interioară.cel care controleaza toate cele 4 elemente vitale ale naturii.PĂMÂNT=PĂMINT=PAM+INT
      PAM=PAM..PAM..PAM=PULSATIE
      INT=INTERIOR.deci:PĂMÂNT=PULSATIE INTERIOARĂ.Dragule cum toate organele tale vitale sunt interne asa si planeta are cel mai important organ al sau (conştiinta)tot intern.
      TERRA=TER+RA
      TER=INTER=INTERIOR
      RA=SOARE.
      TERRA=SOARE INTERIOR.
      DUMNEZEU=ADMINISTRATOR TERITORIAL VENIT DIN LUMINA INTERIOARA.

      Ștergere
  10. Dna Maria cum puteți să credeți că MAICA DOMNULUI A AJUNS SA SE ROAGE de cineva SĂ ÎI DEA VOIE să intre în Ierusalim???? FECIOARA MARIA e mai presus de oricine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este mai prejos decat FIUL SI TATAL Anca si fata de SERAFIMI SI HERUVIMI.DUPA CARE ESTE MAICA DOMNULUI IISUS.

      Ștergere
  11. Maria, sunt anonimul care ti-a cerut ajutor prin mesajul postat in Martie, respectiv:

    " Anonim15 martie 2017, 12:47
    Maria, am nevoie de ajutorul tau. Cu putin timp in urma, am cerut lui Dumnezeu un raspuns la problema mea sufleteasca. In timp ce ceream ajutorul (in gandul meu, deoarece ma aflam intr-un parc, pe alee), mi-am aruncat ochii spre cer plini de speranta. La sfarsitul rugaciunii de ajutor, iar mi-am aruncat ochii spre cer. In acel moment am vazut - foarte clar - citra ''3''. Am inlemnit ... cu ochii atintit spre cifra ''3'' , care se vedea foarte clar pe cer. M-am dezmeticit, am scos telefonul in speranta de a fotografia momentul.... Am fotografiat, dar cifra ''3'' nu apare.

    Nu stiu cum sa intrerpretez acest raspuns.
    Ma poti ajuta? Multumesc, Maria! "


    Pot sa-ti spun ca Am primit ajutor la ce ma framanta.

    Multumesc, Doamne, pentru tot ce-mi dai !
    Multumesc, Doamne, pentru grija ta fata de mine !

    D U M N E Z E U E X I S T A !!!!

    Nu va pierdeti speranta nici o clipa !!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim pentru experienta pe care ne-ati impartasit-o! La 3 luni diferenta, ati primit raspunsul . Sa va ajute Dumnezeu !

      Ștergere
  12. Fratilor lasati politica si incepeti a va RUGA FARA INCETARE SI CU GANDUL SUFERINTEI SUFLETULUI nu celor PAMANTESTI(politica sport,moda,etc,etc.) Pilda taxei lui Cezar ce ne spune IISUS SA DAM CEZARULUI CEI AL CEZARULUI SI CEI A LUI DUMNEZEU LUI DUMNEZEU( SUFLETUL CEI CEL MAI VALOROS DE PE PAMANT,pilda ispitei lui IISUS de Diavoli pe cel mai inalt.)Luati Aminte de pilda Lui ILIE ce sa rugat la Dumnezeu singur SA INCHIS CERUL SI A PLOAT NUMAI DUPA CE A INVIAT Ilie FIUL VADUVEI.Ilie sa intristat ca a murit si sa rugat ca Dumnezeu sal invie si DUMNEZEU LA INVIAT.Dar DUMNEZEU IA SPUS" tu teai intristat le un singur FIU Dar EU la cati FII AU MURIT DIN CAUZA SECETEI SI AU PIRDUT Timpul de a se pocai,animale,si altele? Dar tu find mult credincios Mie,AM FACUT VOIA TA,atunci Ilie sa rugat sa dezlege cerul,si Dumnezeu ia raspuns ca intai sa se duca la imparat si sai spuna ca va aduce ploaia dar ca SA DOVEDEASCA PUPLIC poporului ADEVARATUL DUMNEZEU.Regele cand a auzit a fost de acord. Si sau adunat preotii regelui si au facut altar si sau rugat dumnezeului lor Baal.si atunci Ilie le spune sa strige mai cu putere poate e plecat in indepartare( concediu),dar nimic.DUPA CARE A VENIT RANDUL LUI ILIE SI EL SINGUR Cu DUMNEZEU ADEVARAT Sa rugat si a inceput ploaia.atunci.POPORUL A AFLAT ADEVARATUL DUMNEZEU.in concluzie ce tarie in credinta are ILIE ce este 1 Singur ca om DAR DE IL AI PE DUMNEZEU LANGA TINE SI IN INIMA TA TOT PAMANTUL DE SE VA RAZBOI CU TINE VEI IESI TRIUMFITOR.Undei unul in rugaciune glasul este slab UNDEI MULTI VOCEA RASUNA SI MUNTI II MUTA.VA Rog lasati tv.politica,Sportul si altele si MACAR DE SPUNETI""DOAMNE MILUIESTEMA PE MINE PACATOSUL DUPA MARE MILATA SI NEMARGINITA IUBIREA TA SI AJUTAMA SA FAC VOIA TA"" Amin.dimineata cand te speli pe dinti si fata,si seara la fel.si SFANTA CRUCE INAINTE de a spune.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna, eu sunt MARIA Dupa ce am fost in relatie cu Anderson de ani de zile, sa despartit de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc inapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am dorit inapoi atat de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, la implorat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că au o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană prin referirea lui sau ei la singurul vrăjitor adevărat și puternic, care ma ajutat cu propria mea problemă, îl puteți contacta prin e-mailul său: prophetosula94@gmail.com

    RăspundețiȘtergere