luni, 5 iunie 2017

SFÂNTA TREIME POATE FI VAZUTA , DE CREDINCIOSI

  XX                                Dragii mei, 

Astăzi 5 Iunie 2017 ,este ZIUA  PREA  SFINTEI  TREIMI !
Am readus aici toate câte am trăit eu, cu si despre SFANTA  TREIME.
Iata dragilor, cum SFANTA  TREIME veghează asupra noastra, si ne iubeste, ne cheama ca sa ne întoarcem la CREDINŢĂ cu toata inima si din tot sufletul nostru.

                                        9 Iunie  2014 ,ora 23,40  !
               
Astăzi 9 Iunie  2014 , este Marea şi Sfânta                          Sărbătoare a Prea Sfintei Treimi !

                                 
                                               

Dragii mei, în timp ce scriam aici pe Blog, la articolul anterior, ochii mi s-au închis fără voia mea , şi astfel văd dragilor spre răsărit  cum Cerul senin de ziuă ,se topeşte dragilor, şi după acest Cer văd Un alt Cer  precum în Poza cu nr 1.
SFÂNTA  TREIME, era într-un  Triunghi auriu ,şi care Triunghi stătea într-o Lumină roşie-portocalie. Era scăldat în această Lumină roşie-portocalie.
Cerul în care a apărut Sfanta Treime, era un Cer roşu -portocaliu.
DUMNEZEU  TATĂL, DUMNEZEU FIUL, şi PREA  SFÂNTUL  DUH ,arătau exact aşa ca şi în Sfânta Icoană, ca şi în poza cu nr 2, de mai sus.
Dragilor, uimitoare a fost pentru mine în această noapte, apariţia PREA  SFINTEI  TREIMI , în chiar ZIUA  SFÂNTĂ  a PREA  SFINTEI TREIMI.
Aşa cum Soarele străluceste pe Cer, şi mai tare strălucea TRIUNGHIUL  AURIU , în care se afla stătea  PREA  SFÂNTA  TREIME.
Câteva clipe am văzut aceasta fraţilor, după care CERUL SFÂNT s-a închis, luând cu el pe ,Prea  Sfânta Treime.
După cum vedeţi dragii mei, atunci când DUMNEZEU  PREA  BUNUL  voieste să-mi descopere câte ceva, nu contează locul ,sau cintextul, sau ca ar trebui sa dorm..., nimic nu contează din toate acestea ! Dimpotriva, eram în Sfânta Biserică şi am tait Minuni, astazi sciam pe Blog, şi vedeam în spatele meu, de parcă aş fi avut ochi la ceafă, vedeam CERUL  LUI  DUMNEZEU ,care era după Cerul nostru, şi uluitor...în Cerul Lui  DUMNEZEU într-un Triunghi auriu ca de Soare, mi S- A  arătat  PREA  SFÂNTA  TREIME  !
Mi s-a adus apoape Cerul Lui Dumnezeu, şi Triunghiul cu PREA  SFÂNTA  TREIME, ca să văd îndeaproape că este vorba de PREA  SFÂNTA  TREIME !
Dragii mei, ce aş putea să mai spun în faţa acestor MINUNI ???
Cuvintele sunt de prisos ! Sunt uimită şi cu lacrimi de bucurie mulţumesc PREA  SFINTEI  TREIMI, şi MAICII  DOMNULUI, pentru toate câte îmi arată.
Pot eu să-mi mai doresc altceva ???  Putem noi să ne mai dorim altceva ? Ce DOVEZI, ne mai trebuie de existenţă  a Lui Dumnezeu ?
Să ne plecăm genunchii fraţilor, şi să ne rugăm şi noi PREA  SFINTEI TREIMI , pentru iertarea păcatelor, pentru pace şi liniştea noastră sufletească.
Să ne rugăm şi Maicii Luminii, care este grabnic ajutătoare pentru noi,la Fiul Său ! Să credem cu toată fiinţa  noastră, în DUMNEZEU şi MAICA  DOMNULUI,şi să aducem mulţumire şi slavă, închinare şi Rugăciune curată !
De vom face aşa dragii mei, vom dobândi mântuirea sufletului şi Împărăţia Lui Dumnezeu !

                                      Cu dragoste, Maria.

                            6  Martie 2015,ora 23,10 !

                                          Dragii mei, 

În această noapte în timp ce scriam aici pe Blog, închid ochii mei, ca sa ma relaxez puţin, si astfel văd dragilor, ceva minunat dincolo de plafonul camerei mele.
Văd un Cer de noapte albastra violet, si pe Cer dragii mei, văd pe Însuşi DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT .
Văd dragii mei, un Soare mare alb orbitor se stralucitor;acest Soare avea toate Razele albe îndreptate în jos,precum la o flaore cu petale multe si dese.
                         
Aceste raze fratilor, veneau toate din gura Duhului Celui  Prea Sfânt.  

Sub razele Duhului Celui Prea Sfânt, se afla O  Lumina roşie rotunda; un roşu precum sângele.
Iar în faţa Luminii roşii, se afla un Tron inalt pe care stătea Mântuitorul Iisus Hristos şi Dumnezeu Tatăl ,în vesminte aurii ,orbitor de stralucitoare.
Priveam cu mare uimire la această MARE  MINUNE, şi îmi doream ca să nu se mai termine.                              
Dar asa cum dispare fulgerul care brăzdează Cerul, tot aşa a dispărut si MINUNEA  din CERUL  LUI  DUMNEZEU.
Razele  Duhului  Celui Prea Sfânt sub formă conică, ajungeau până la mine.Dumnezeu Tatăl si Dumnezeu Fiul, aveau în spatele Lor, Lumina Roşie rotunda si foarte stralucitoare.
Am multumit PREA  SFINTEI  TREIMI pentru aceasta Mare şi uimitoare MINUNE, după care mi-am notat totul în caietul meu de suflet.
Şi iată acum dragilor, v-am împărtăşit şi vouă cu mare drag,ceea ce DUHUL  Cel Prea Sfânt a îngăduit ca eu sa vad.
Daca avem CREDINŢĂ dragii mei, fiecare dintre noi poate vedea pe Dumnezeu şi pe Maica Domnului.
Dumnezeu se descoperă celor care-L iubesc pe El,si celor care I se închină Lui şi Maicii  Domnului. 
Să nu vă îndoiţi în inima voastră ,de acest lucru.
Sa fim buni la inima si la suflet, sa avem Credinţă si Nadejde în  Dumnezeu, sa ne iubim Aproapele si sa-l ajutam, si astfel ,vom putea sa-L vedem pe Dumnezeu, si sa implinim Voia Sa, si cele 10 Porunci Dumnezeiesti.
Să nu ne temem nici de Cutremure, si nici de Războaie, deoarece Mâna Lui Dumnezeu si Aripile ocrotitoare ale Maicii Domnului, sunt întotdeauna asupra fiecaruia dintre noi.
                                                  Cu dragoste, Maria.                  

                             Noapte de 8 - 9  Martie 2015, ora 2,45 !

                                                                        Dragii mei,                                    

Doar ce mă băgasem în pat ,si văd cu ochii închişi ,O LUMINĂ albă ,orbitor de stralucitoare pe Cerul senin de noapte, după care LUMINA  a coborât jos pe Pământ.
Aud glas dragilor, care cântă  dumnezeiesc de frumos aşa:

                 "Te dezbracă !
                Te dezbracă !
Iar un alt glas dragii mei, intervine si spune tot cântat :
                  Colţ înfloriiiit !
             Colţ înfloriiiit!"

Clipă în care dragii mei, văd jos pe Pământ, aşa precum stă şi în Cer, văd pe însuşi Sfânta  Treime întruchipată.   
                
Timp de câteva secunde ,m-am bucurat enorm de stralucirea Sfintei Treimi, după care a disparut.
Dragii mei, se apropie cu paşi repezi Veacul  cel de pe urmă!
Traim chiar in acest Veac de pe urmă !
Dumnezeu  ne arata tot felul de semne;dar noi ca niste orbi nu le vedem, sau nu vrem sa le vedem, si ca niste surzi nu auzim.
Dar oare, suntem noi  vrednici de Mila si Dragostea Sa ?
Dacă nu ne-am învrednicit încă, de Mila Prea Sfintei Treimi , să o facem chiar din acest moment dragilor.
Să incercăm să fim mai buni, să avem milă faţă de Aproapele, sa mergem la Sfânta Biserică ca sa ne spovedim la Părintele Duhovnic, după care ,sa ne invrednicim a lua Sfânta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie, care să ne fie nouă, spre iertarea păcatelor ,si spre mântuirea sufletului nostru, AMIN !
                                                           Cu dragoste, Maria.


                                                 16  August 2003 , ora 21,20 !

                                               Dragii mei,

Mă întorceam de la serviciu la aceasta oră de vară.
Priveam Cerul senin si plin de Stele, care avea o stralucire tainică, dumnezeiască.
Mai avem puţin ca sa ajung acasa; fireste mergeam pe jos.
Si cum mergeam cu faţa spre Nord, văd cât ai clipi din ochi, cum în mijlocul Cerului senin si plin de Stele de toate marimile, si de o stralucire tainica, au apărut Trei Semne dumnezeiesti.
Erau dragii mei, două  COROANE  împărătesti, ce straluceau mai tare decât Soarele în mijlocul amiezii, iar la mică distanţă de ele, O LUMINĂ aurie, de forma ovală.
Priveam cu uimire, cu ochii deschisi priveam Bolta Cereasca, si vedeam două Coroane galben-aurii extrem de stralucitoare, una lânga alta, si Lumina aurie extrem de stralucitoare ,de forma  ovala , la mica distanţă de cele două Coroane Dumnezeiesti.
Asa :
                                    .                            ....

Deci ,în mijlocul Stelelor  dragii mei, stăteau Două Coroane Dumnezeiesti,  şi o felie ovala, tăiata ca din Soare.
Un norisor oval, rupt ca din Soare, la mică distanţă de cele două Coroane Împărătesti, acestea straluceau orbitor de tare, pe aceeasi linie.
Am stiut în sufletul meu în acele momente, că acele două Coroane, erau ale Lui Dumnezeu TATĂL si Dumnezeu FIUL, iar Lumina ovala, la mica distanta de cele două Coroane, era Duhul Cel Prea Sfânt.
                        
                                                       
Eu am pus lângă Coroanele împărătesti , in pozele de mai sus, o lumină galben - aurie rotundă , pentru a fi tabloul complet.
Dragii mei, să credem în Sfânta Treime, în puterea Prea Sfintei Treimi, sa ne rugam din toată inima si cu tot sufletul,  Prea Sfintei Treimi si Maicii Lui Dumnezeu, si sa fim încredintati că Rugaciunile ne sunt auzite, si ca vom primi ajutorul divin.
                                         Cu dragoste, MARIA.

P.S.
                                             Dragii mei,

Al doilea volum al ADEVARULUI DUHULUI SFANT, adica,ROMANIA NOUL IERUSALIM,va merge spre EDITURA in luna IUNIE 2017.
Va fi aceeasi EDITURA care a editat si primul volum al CARTII-ADEVARUL DUHULUI SFANT, adica:
EDITURA KITCOM reprezentata de :
GEORGE  si RODICA  TULEA, sunt doi oameni cu suflet mare si foarte credinciosi,doi oameni la care tin foarte mult.
Ma rog pentru ei ,ca sa le dea BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI un copilas atât de mult dorit si atât de mult asteptat
Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor 
celor care au pus si pun o cărămidă sau mai 
multe, la ZIDIREA CUVANTULUI LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru 
fiecare in parte,iar DARUL vostru ,vă va fi dat 
înapoi de Dumnezeu si de Măicuta 
Domnului,înzecit si poate chiar însutit.
Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!
Ajutorul vostru Prieteni dragi,este de nepretuit pentru mine.
Fara voi,eu nu as fi putut scoate Cărti după Cărti.
Vă iubesc cu sufletul, si ma rog pentru voi toti si pentru cei dragi voua!
Iata detaliile:

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

sau prin WESTERN UNION :
Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da un numar mai mare, si mi-l puteti scrie in privat pe fb, sau pe maill. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 

https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14

7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...


https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA




2 comentarii:

  1. Cu ocazia carei sarbatori au voie mirenii sa treaca pragul sfantului altar.

    RăspundețiȘtergere
  2. inainte sa se sfinteasca biserica si sa intre in circuitul bisericilor canonice, dupa ce se sfinteste, mireni numai au voie, cu mici exceptii, are voie anumiti barbati, sau femei "iertate" care fac curat , spala geamul din pronaos, naos si altar, diaconul are voie sa intre iar in altar.

    RăspundețiȘtergere