joi, 11 aprilie 2013

VRETI DOVEZI, ADEVARATE ??? URMARITI ZILNIC, TOT ,CE EU SCRIU, SI VA VETI CONVINGE CA, PUTEREA LUI DUMNEZEU..ESTE NEBANUIT DE MARE !

                                                   FRATILOR !

Urmariti zilnic, toate cate scriu, si treptat, singuri, va veti convinge de ADEVAR !
Eu, nu am de unde sa stiu, aceste TAINE, aceste LUCRURI, ci, le aud, le vad, le traiesc, cu toata fiinta mea.
Am primit PORUNCA, de SUS, ca tot ce eu vad si tot ce eu aud, sa nu le tin ascunse, sub obroc, ci sa le fac cunoscute, semenilor mei, indoferenta de RELIGIE si indiferent,daca ma cred sau nu, eu trebuie sa le scriu.
             Asadar, oriunde v-ati afla, pe acest pamant,  cei care aveti urechi de auzit, auziti ! Cei care aveti ochi de vazut, vedeti ! CERCETATI ,TOATE CATE SCRIU !!!  CREDETI SI NU VA INDOITI.!!!
DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, NE IUBESTE ,PE TOTI DEOPOTRIVA, SI NE CHEAMA IN BRATELE SALE, CA SA NE STRANGA LA PIEPTUL SAU,;  SI SA NE SPUNA CA.,..NE-A IERTAT ,PENTRU CA, AM AVUT PUTEREA ,sa ne plecam capul, sa ne smerim, si sa ne intoarcem,la EL,;la CREDINTA VIE,   LA CREDINTA, CEA  ADEVARATA, CRESTIN ORTODOXA !
Cam atat ,pentru aceasta noapte, tarzie! Ne vom intalni,cu mult drag, maine, 11 aprilie 2013.
                               Cu pretuire si cu dragoste,
                                                                       Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu