marți, 23 aprilie 2013

IN MEXIC , PAGUBE ! ACOPERA-MA , CU PREA SFANT, ACOPERAMANTUL TAU !

                                                   Noapte de februarie, 2009.

Dormeam, si b rusc, aud GLAS, care spune de doua ori, consecutiv, asa:

                                  "PAGUBE ! IN MEXIC !
                                   IN MEXIC, PAGUBE "!
Clipa in care, ceea ce am auzit, vad si scris, in aer, in noaptea albastra, scris cu litere mari, de culoare aurie, stralucitoare.
                                3 IANUARIE 2009, dupa amiaza.

Ma rugam, si brusc, imi aud, GLASUL ,sufletului meu, care spune fara ,gura mea, asa:

                              "ACOPERA-MA , CU PREA SFANT, ACOPERAMANTUL TAU "!

Clipa in care, vad cu ochii inchisi, O CAMPIE, mare ,intinsa, cu multa iarba verde, aici ,ma vedeam si pe mine, aici, eram si eu. Tineam, strans la pieptul mei, O SFANTA ICOANA, in care se afla UN SFANT, cu vesminte rosii, catifelate, si care , era desculta.
Eu ,singura, pe toata campia inverzita, ma rugam si sarutam, PICIOARELE SFANTULUI, din ICOANA, clipa in care, a aparut, sub (si la ),PICIOARELE SFANTULUI, O LUMINA ,rotunda, alba, stralucitoare, chiar in clipa cand, eu sarutam picioarele, SFANTULUI, fara ca sa- mi fie, descoperit, CHIPUL ,din SFANTA ICOANA.
Apoi, vad cum, din intuneric, iese si se intinde spre mine, O MANA, alba stralucitoare, MANA, care ,avea palma desfacuta, ca si cum , ar fi dorit, ca sa-mi daruiasca ceva, sau ca si cum ar fi spus : hai, vino si da-mi mana ta, ca sa te ajut.
A fost, foarte emotionant, pana dincolo de lacrimi. De fiecare dat, cand, traiesc implinirea RUGACIUNILOR mele, in direct, cum s-ar spune, dupa ce imi notez, vars lacrimi de bucurie, si de teama, de a nu mania,pe BUNUL DUMNEZEU, cu buna stiinta mea.
Faceti fapte bune, fratilor, si rugati-va neincetat, caci, este SFANTUL POST, al PATIMIRILOR MANTUITORULUI, ca sa va puteti bucura, saptamana viitoare, de LUMINA INVIERII SALE.
                                    Cu dragoste,
                                                       Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu