sâmbătă, 13 aprilie 2013

S-A IMPLINIT !!! VIRUSUL NOU, DESPRE CARE AM SCRIS, IN 8 SI 11 APRILIE 2013, PENTRU CARE, NU SE GASESTE TRATAMENT, A APARUT IN CHINA !!!

                                             FRATILOR ! CREDETI SI...CERCETATI !!!

Scriam in 8 aprilie si in 11 aprilie, despre UN NOU VIRUS, care va apare, si care, va ucide oameni.
         Iata ca azi, 13 aprilie 2013, se anunta pe toate posturile tv si radio, ca ..UN NOU VIRUS, descoperit in CHINA, face ravagii si secera vieti omenesti.
Dar, ce este mai grav,este ca, acest VIRUS, a fost fabricat in laboratoare (cautati pe blog, caci am scris, despre laboratoare secrete),si mai multe minti bolnave, si maini criminale, l-au facut "scapat" ,in atmosfera!
Deja, in CHINA, s-a anuntat, ca s-au facut cateva arestari, pe motivul ca, VIRUSUL, a fost dat intentionat in atmosfera.
                       Din pacate, fratilor, multi dintre voi, nu vor crede, nici daca afla, ca s-au implinit, cele scrise de mine, care nu sunt de la mine, ci de la DUHUL PREA SFANT !
Am scris ,mai sus, CREDETI SI CERCETATI ! Da, credti si cercetati, nu cum spune o vorba din popor, ..credeti si nu cercetati; eu va spun....CREDETI SI CERCETATI, ca sa va convingeti, ca tot despre ce eu scriu, sunt de la DUMNEZEU !
Nu ar trebui, sa avem DOVEZI PALPABILE, ca sa credem, ci, sa urmam,SFATUL MANTUITORULUI, care spune:
                    "FERICITI, CEI CARE N-AU VAZUT SI AU CREZUT "!
Dragii mei, FERICITI SUNTETI SI VOI, CARE ATI CREZUT, CHIAR SI SI DUPA CE ATI CERECETAT"!
                                    Cu dragoste,
                                                        Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu