sâmbătă, 20 aprilie 2013

ASISTAREA , ESTE INTERVENTIE CURATA, SI DE A SALVA ,LUMEA !

                                                 ZORI ,DE 19 APRILIE 2013 !

Dormeam, si brusc, ma trezeste UN GLAS, care intreaba, pe UN ALTUL, asa, citez:

                     "DOARME ? (si glasul raspunde):
                      DA ! INCA DOARME !"

Apoi, aud, GLASURI multe, care cantau in cor, acolo SUS, in CERURI, cantece de LAUDA si de SLAVA, aduse lui DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI. Erau, GLASURI, ca de INGERI !
Si ,aud din nou, UN GLAS, care spune asa:

                       "ASISTAREA, ESTE INTERVENTIE CURATA, SI DE A SALVA LUMEA "!

Si glasul dispare ca un ecou.
Fratilor, va spuneam deseori, ca, atunci cand, sting luimina si vreau sa dorm, vad cu ochii deschisi, pe plafonul camerei mele, mai multe umbre, mai mari, sau mai mici. Atunci, inchid ochii mei, si astfel, vad cu ei inchisi, SFINTI ai lui DUMNEZEU, pe DUHUL PREA SFANT, pe MANTUITORUL si pe MAICA DOMNULUI, sau cate O MANA, de LUMINA ALBA, stralucitoare, etc. etc.
Niciodata fratilor, eu nu sunt singura, in locul care ma aflu, fie ca dorm, sau muncesc.Intotdeauna, ceea ce eu fac, sau spun, este atent supravegheat de SUS, si in cazul in care gresesc ceva, sau nu stiu ceva, aud, GLAS,care ma ajuta, exact dupa nevoia mea.
Iar ,cand scriu, aici pe BLOG, apar pe mainile mele, pe tastatura, pe monitor, sau pe foile caietului,oriunde, apar LUMINI, rand pe rand, de cloare, albastra, sau rosie, sau aurie, sau verde de smarald, care stralucesc puternic si dispar, iar daca ceva ma nedumereste, aud si GLAS, care ma ajuta, sa dezleg, ceea ce ma nedumerea.
Deci, pot sa va asigur, ca orice scriu, orice spun si orice intreprind, de SUS din CER, este cercetat, fiecare cuvintel.,sunt asistata de PUTEREA SFANTULUI DUH !
Sa credeti, dragii mei, caci, nu sunt de la mine, ci ,numai de la BUNUL DUMNEZEU !
                                              Cu pretuire si dragoste,
                                                                                  Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu