sâmbătă, 13 aprilie 2013

SA SCRII , TOT CE VEZI ,SI TOT CE ,AI S-AUZI !!! IN DAR , AI LUAT, IN DAR ,SA DAI .!!! FRATILOR ! DE-ATI STI VOI, CU, CATA DRAGOSTE, SI CU, CATA DARUIRE., SCRIU EU, CUVANTUL LUI DUMNEZEU..!

                                                         DRAGII MEI, FRATI SI SURORI, INTRU DOMNUL !

Atunci cand, scriu aici, CUVANTUL LUI DUMNEZEU, atunci cand ,scot la LUMINA, CUVANTUL LUI DUMNEZEU, pe care-L tin, in caietele pe care-mi notez eu, atunci ,cand aud si vad, cele neauzite si cele nevazute..., simt ca, ma contopesc cu tot despre ce eu scriu.
Traiesc, iar si iar, CELE cate am trait, cu ani in urma, sau in ziua precedenta ,sau in momentul actual.
Nimic, nu este mai de pret, decat ,sa simti, DRAGOSTEA  LUI  DUMNEZEU, si sa implinesti, pe cate este posibil, PORUNCILE SALE!
                Faptul ca, de la o zi la alta, sunteti tot mai multi, care cititi despre ce eu scriu, imi da ,putere, incredere in mine, si mai ales, speranta,ca intr-o zi, CINEVA, CANDVA, UNDEVA, va avea ,puterea si dragostea necesara, ca sa aiba curajul,  sa le faca cunoscute, in lumea intreaga, prin imensa mass-media, de care ne bucuram astazi, dar care, din pacate, da pe post, numai...cele care, dauneaza sufletului, si care ne indeparteaza de DUMNEZEU.
                  Multi, probabil cred, ca eu, imi doresc ,faima, putere, bani, bogatii....;aflati dragilor, ca nu-mi doresc, absolut nimic, din toate acestea.
Daca imi doream asa ceva, cu siguranta, BUNUL DUMNEZEU, mi-ar fi luat DARUL SAU, si m-ar fi trimis, direct, in focul cel de veci.
DUMNEZEU, mi-a spus asa:
                                                 "SA SCRII, TOT CE VEZI SI TOT CE AI S-AUZI "!
                                                    IN DAR, AI LUAT, IN DAR SA DAI "!

Si asa fac.,fratilor ! In dar ,am luat, si voua vi le daruiesc, cu toata inima ,cu tot sufletul, asa cum ,le-am primit din CERUL SFANT !
Sa nu va indoiti, de EXISTENTA LUI DUMNEZEU SI A MAICII LUI DUMNEZEU !
Eu sunt O DOVADA VIE, a minunilor SALE, care, imi voi da si viata ,cu bucurie, daca este spre folosul, sufletului semenilor mei.
                                     Va imbratisez cu drag si cu dragoste frateasca !
                                                                                                           Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu