joi, 18 aprilie 2013

UIMITOR !!! S-AU IMPLINIT, CELE SPUSE SI SCRISE , DE MINE, ACUM 2 ZILE !!! MULTI MORTI , MULTI RANITI, SI MARI DISTRUGERI MATERIALE !

                                                             FRATILOR !
NU TREBUIE, SA MOARA OAMENI, PENTRU CA NOI, SA CREDEM, IN CUVANTUL SI PUTEREA LUI DUMNEZEU !

Va mai indoiti ???  Iata, astazi dimineta, toata mass-media, anunta ca,  "s-au produs mai multe explozii, la o fabrica de ingrasaminte chimice, din TEXAS.
            Iar eu scriam, in urma cu doua zile,(pe 16 aprilie 2013) acest ,TITLU :
                                        "EXPLOZII PE ACOPERISURILE, BLOCURILOR FOARTE INALTE "(cautati, si va convingeti).
Aici , UN GLAS, spunea, :
                                              "SA SCOATA ZIUA ,DIN NOAPTE "!.

Dragii mei, asa cum spuneam si o spun:

Tot despre ce eu scriu, nu sunt de la mine ! DUMNEZEU, ne da SEMNE, prin mine pacatoasa, pentru ca eu, sa vi le fac cunoscute, si asa sa credeti, in EL si-n  PUTEREA SA !
Voi ,toti, cei care nu credeti  in, DUMNEZEU, sau mai aveti inca,  indoieli, va rog din suflet, INTOARCETI-VA LA CREDINTA ! CREDINTA, NE VINDECA SI NE MANTUIESTE SUFLETUL !
Eu voi fi aici, zi si noapte. Imi doresc, sa comunicam, sa-mi punte intrebari, de orice fel, sa va pot ajuta cu sfaturi, asa, m-as simti, mai fericita .
Indrazniti, si scrieti-mi ! Sunt si eu, un suflet pacatos, ca toti oamenii! Numai ca, DUMNEZEU, S-A MILOSTIVIT , cu mine, si mi-a daruit, CEEA ce, IL implorasem, cu mai bine de 20 de ani in urma, si anume:
                 SA FIU, DOVADA VIE, A NECREDINTEI ,SOTULUI MEU, SI APOI, A LUMII INTREGI !
Iar eu, I-am promis ca, voi face cunoscut al SAU ,CUVANT, chiar cu pretul vietii mele!
Ceea ce si fac, fratilor ! Nu am ascuns, nimic !
Pe blog, gasiti poza mea, numele adevarat, numar de telefon, date despre mine..., nu am ascuns nimic.
Ori daca, aveam ceva de ascuns, despre cate eu scriu, imi ascundeam si identitatea. Dar eu, nu ma rusinez, a face cunosut CUVANTUL lui DUMNEZEU, chiar daca, mai sunt si persoane, care ma trimit la psihiatru. Eu ma rog, si pentru aceste suflete si zic: IARTA-I DOAMNE, CA NU STIU, CE FAC  !
SA CREDETI, FRATILOR, IN BUNUL DUMNEZEU SI IN MAICA DOMNULUI, si sa aduceti, INCHINACIUNE SI SLAVA, ca sa va fie bine, si voua si celor dragi voua.
                                 Cu dragoste,
                                                       Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu