duminică, 14 aprilie 2013

IN CERUL SFANT , FIIND LUATA, DE DOI INGERI , MI S-A DAT ,SA BEAU PAHARUL, PANA LA FUND !

                                                     2 IUNIE 2005, ora 15 ,26 dupa amiaza !

Eram acasa la birou, si brusc, ochii mi se inchid iar totul  se schimba. Mai intai,aud GLAS puternic, care spune foarte hotarat asa:

                                        "IA DE - AICI, DE LA MINE !"

Clipa in care, sunt in CERUL SFANT, sub BOLTA CEREASCA, avand in stanga si in dreapta mea, cate o persoana, (ca un Inger),cu vesminte de LUMINA, care , atunci cand eram SUS  in CER, amandoi tineau cu MANA un pahar, ;unul de-o parte a paharului, celalalt, de cealalta parte, iar eu, eram in mijlocul lor.
Cand GLASUL a zis :    IA DE -AICI, DE LA MINE, cei DOI INGERI, mi-au pus paharul la gura, si incet, l-au ridicat, (mainile mele, erau ca si intepenite) pana ce eu, am baut tot, pana la ultima picatura.
Fratilor, desi era foarte putin, in PAHARUL din care  mi-au turnat pe gat, nu m-au obligat sa-l beau,ci imi doream sa-l beau, dar...nu aveam maini; mainile mele pe  erau pe langa corpul meu, ca si intepenite. am simtit ceva rece si placut  in sufletul meu, am simtit ca mi-am potolit setea, de parca as fi baut 1 litru de apa rece.Dar nu era APA obisnuita  pe care eu o cunosteam, era altceva care-mi dadea  siguranta, si-mi alunga orice teama.
Desi acolo SUS, CERUL era ca un amurg, cand mi s-a dat sa beau, din PAHAR ,vedeam doar cele doua maini care erau luminate, silueta INGERILOR nu o mai vedeam, doar mainile lor.
In PAHARUL din care mi-a fost dat sa beau, (turnat pe gat, ),din doua inghitituri am terminat de baut.
Dar dupa ce am baut, ma simteam altfel, decat pana sa beau din acel PAHAR, un lichid rece si foarte placut, la gust datator de viata.
                    Incepand cu urmatoarele clipe, chiar simteam ca sunt un alt om, un om plin de nadejde si dragoste, care nu mai are alt tel in viata, decat acela  de a-I sluji lui DUMNEZEU, cu CREDINTA si DRAGOSTE, netarmuita.
                                      Tot cu dragoste,
                                                                Maria

2 comentarii: