luni, 1 aprilie 2013

FRATILOR ! VA SIGUR CA, ATAT TIMP, CAT VA EXISTA INTERNETUL, VOI FI PREZENTA SI EU, CU AL LUI DUMNEZEU CUVANT ! SPRE DEZAMAGIREA , MULTOR "BINEVOITORI ", CARE -MI FAC,TRIMITERE, LA PSIHIATRU !!!

                                                          Dragii mei, frati si surori, INTRU DOMNUL !

Doresc din toata inima, sa va asigur ca, atat timp, cat INTERNETUL, va exista, voi exista si eu, (cat timp ,.va dori ,BUNUL DUMNEZEU, sa ma lase pe Pamant), si va voi aduce aici, pe BLOG, CUVANTUL lui DUMNEZEU si MINUNILE SALE !
                   Sa nu va indoiti nicicand, ca as scrie de la mine ceva, sau as inventa ceva ! In momentul in care as incerca sa fac acest lucru , cred ca DUMNEZEU, m-ar trasni, si m-ar trimite direct, in adancurile IADULUI.   ANUL 2013, va fi , anul multor schimbari in lumea intreaga! Ce fel de schimbari? Schimbari si bune dar si rele, si care schimbari, ne vor apropia si mai mult,  de DUMNEZEU, si MAICA DOMNULUI ! O sa vi le dezvalui ,la timpul potrivit.
Dupa cum singuri, v-ati convins, eu nu scriu, numai trairile mele,  din trecut , ci, si din prezent. Noptile mele, sunt de multe ori, nopti albe, caci, precum FULGERELE de pe CER, in timpul PLOII, asa se intampla si cu mine. Fulgere luminoase, imi strapund corpul, ma trezeste, si astfel, vad cu ochii inchisi, ma aflu in anumite locuri cu sufletul si trupul fiindu-mi in pat; si-n clipa cand, revin, tresalt de pe pat, ca si cum as cadea de la inaltime, direct in propriul trup. In urmatoarea clipa, deschid ochii, am clar in minte, ceea ce am vazut si auzit, imi notez, in acelasi minut, si adorm la loc, pana la un alt posibil FULGER luminos, care ma va trezi, si ma va duce, prin alte locuri ,unde voi vedea si auzi , alte MINUNI. DUMNEZEIESTI,
Daca se intampla sa fiu, prea obosita si nu-mi notez, in minutul in care am deschis ochii, dupa O REVELATIE, in clipa urmatoare, nu mai tin minte nimic;este ca si cum ,nu s-ar fi intamplat nimic.
                Pe scurt, asa reusesc eu, sa ADUN, din MINUNILE SFINTE, si sa le transcriu aici, pe BLOG, pentru ca si voi, FRATILOR, sa le cunoasteti, sa luati aminte, la cele auzite si vazute, si sa nu va indoiti, de ele, pentru ca, nu sunt de la mine! .BUNUL DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, voieste , ca eu, pacatoasa de mine, sa vi le aduc,voua si sa va bucurati si sa va indreptati, totodata.
                                        Cu pretuire si dragoste,
                                                                            Maria.
P.S. Insist, sa verificati cele scrise de mine, in timp, si sa va convingeti, de ADEVAR ! Veti vedea cum, se implinesc, rand pe rand, intr-un anume timp, hotarat de BUNUL DUMNEZEU. 
Iar voua, celor care nu credeti, in cele ce scriu eu, as dori sa va spun ca, inainte sa improscati cu venin, mai cugetati, si veti ajunge la concluzia ca...nu puteti judeca pe cineva, numai pentru faptul ca, LOGICA STIINTEI, este infinit de , departe de, PUTEREA LUI DUMNEZEU !

                                                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu