duminică, 2 decembrie 2012

SPECIAL ,PENTRU PAPA BENEDICT, PUN LA DISPOZITIE,DOVEZI CE CONTRAZIC MULTE DIN CELE AFIRMATE DE SFINTIA SA!

De mai bine de 13 ani, traiesc MINUNI,cu ajutorul lui DUMNEZEU. Pana acum, nu am gasit nicio CALE, sa le fac cunoscute SEMENILOR nostri. Acum, pe calea Internetului, doresc sa aduc ARGUMENTE de necombatut, a tot ce inseamna :DUMNEZEU EXISTA ! Am citit cu indignare despre TRILOGIA PAPEI, Trilogie ce urmeaza sa apara in 50 Tari, si doresc sa afirm, chiar de-ar fi cu pretul vietii mele, ca PAPA BENEDICT, GRESESTE,CAND SPUNE CA NU SE CUNOASTE ZIUA CAND, IISUS S-A NASCUT. Ii spun eu, pentru ca detin DOVEZI traite de mine, precum vad lumina zilei, si aud ceea ce este in jurul meu, asa am vazut, cum: INGERII DIN CER COBOARA, PE SCARI DE FLORI SI IARBA, SCARI CE VIN EXACT DE SUB BOLTA CEREASCA ,PANA PE PAMANT! Ingerii, tin in mainile lor, CRENGUTE DE FLORI DE MAR, ALB - ROZII, PRECUM SI FIRE DE FLORI DE CRIN, CRIN ALB. Iar toate acestea, se intampla in fiecare an, in NOAPTEA DE 24 - 25 DECEMBRIE, NASTERE CONFIRMATA SI DE GLASURILE INGERILOR, CA FIIND ACEASTA ZI MARE SI SFANTA: 24 - 25 DECEMBRIE. Pentru mai multe lamuriri  si ptr a prezenta DOVEZI, stau la dispozitie, oricarei persoane, care doreste sa afle, tot ce ar vrea sa stie, despre NASTEREA  sau RASTIGNIREA MANTUITORULUI, despre CUVINTE PRIMITE DIN CERUL SFANT....despre ABSOLUT ORICE. Cu smerenie si cu pretuire, MARIA

3 comentarii:

  1. Doamne ajuta doamna Maria daca ati putea sa ne dati lamuriri si cu privire la schimbarea datei Sfintelor Pasti am fii foarte recunoscatori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-as fi dorit ca sa-ti pot da un raspuns anume.
      Cert este că, în fiecare an, aproape în fiecare an, inainte de Sfintele PASTI, in Saptamana Marea, mi se arata live, cu MÂNTUITORUL PĂTIMESTE pentru noi. Chiar daca este in luna Aprilie ,sau MAI, mi se arata SAPTAMANA PATIMILOR LUI IISUS HRISTOS.
      Deci , nu as putea spune o data fixa a SFINTELOR PASTI. Aici fiind vorba de anii bisecti si nebisecti.
      Am adus aici cateva linkuri, despre schimbarea datei Sfintelor PASTI.


      De ce se schimba data Pastelui? | Gandire Logica
      gandirelogica.blogspot.com/2011/04/de-ce-se-schimba-data... Cached
      Apr 23, 2011 · Dupa cum bine stiti, Pastele este o sarbatoare religioasa bazata pe invierea lui Isus, a carei data nimeni nu o cunoaste. In acest context, nici o data ...
      Data Paste - CrestinOrtodox.ro - Cea mai mare...
      www.crestinortodox.ro/paste/sfintele-pasti/data-paste... Cached
      Data Pastelui depinde de doua fenomene naturale: ... De ce sarbatorim Pastele la date diferite. ... Viata si minunile Sfantului Nicolae Se adreseaza copiilor, ...
      De ce data pastelui se schimba ? - 2012 |...
      tia4all.blogspot.com/2012/04/de-ce-data-pastelui-se...
      Paștele este o sărbătoare a cărei dată este variabilă, pentru că nu corespunde unei date fixe din calendarul gregorian (care urmărește mișcarea Soarelui ș

      Ștergere
    2. Cauta pe Blog in aprilie 2014, si vei gasi acolo,pas cu pas, RATSIGNIREA LUI IISUS, traita de mine, cu VOIA LUI DUMNEZEU.

      Ștergere