luni, 3 decembrie 2012

EU SUNT, PROOROCITA ANA ....

Este seara tarziu, stau in camera mea, si ma rog; brusc, in locul Rugaciunii, aud glas duios, care spune asa : "EU ,SUNT PROOROCITA ANA !SUNT TRIMISA DE DUMNEZEU...SA PROOROCESC !(clipa in care,vad un camp, plin de trandafiri, si pe mine, alergand printre lastarii de trandafiri, fara sa-i ating, pluteam prin aer); in alta dupa amiaza, cand stateam putin in pat,aud glas ca o porunca: "SA DESCOPERITI  SFINTENII DE DUMNEZEU.....(si glasul dispare); la putin timp, un alt glas, spune: "SLAVA TIA ! HRISTOS ,ADEVARATUL NOSTRU STAPAN !".In noaptea de 18 aug.2009, in timp ce ma rugam, aud glas care spune asa: "ALTE SISTEME DE AVERTIZARE ! SAPTE GATALACTE ! SAPTE GATALACTE !(si glasul dispare);a doua zi dimineata, ma trezeste un glas, care spune asa: " FETELE DE TAINA !FETELE DE TAINA , VOR FI TRANSFORMATE IN ROMANIA..IN CEEA CE IUBESC SI....",(si glasul se pierde).In alta noapte, cand ma rugam, aud glas, care spune tare asa: "INTREBARE !  DE CE ESTI ,ATATA PLINA DE NADAJDUINTA,PLINA DE SPERANTA ?"(si as putea sa raspund,dragilor: pentru ca, IL IUBESC PE DUMNEZEU,mai mult decat propria-mi viata si pentru ca, doresc sa fac CUNOSCUT SEMENILOR MEI, CUVANTUL LUI DUMNEZEU ! Cu multa dragoste sufleteasca, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu