duminică, 2 decembrie 2012

DOAMNE ! IA-MA DIN IMPARATIA MEA ,CEA MICA.....SI DU-MA IN IMPARATIA TA CEA MARE !

Era intr-o dimineata de iulie 2009, la 5, cand ma trezeste un glas care se roaga duios asa: "DOAMNE, IA-MA DIN IMPARATIA MEA CEA MICA, SI DU-MA IN IMPARATIA TA CEA MARE ! (si glasul se termina),in nopate tarzie, pe cand spuneam RUGACIUNEA TATAL NOSTRU, aud brusc , glas,care spune asa: "SI NE DA NOUA ,SPRE BUNA STIINTA ,(si alt glas intervine), CA ACUM, SE PIERDE CALEA ",,in noaptea de 31mai 2009, un glas ma trezeste, spunand asa: "SI - A DAT ,MARE OPT  FEMEII CANANIENCE..(clipa in care vad o femeie ce intinde mainile spre Cineva nevazut, si striga cu durere in glas, in urma Celui ,dupa care intinde mainile sale ).in alta dimineata, aud glas care spune asa: " IERTAREA CERCETARII,PACATELOR LOR,(si un al glas continua) DE LA HRISTOS ,IMPARATUL CEL FARA DE MOARTE "!;in alta noapte de iulie, aud glas: "VREAU INGADUINTA LUI DUMNEZEU SI - A MAICII DOMNULUI .CA FARA DE OSANDA, SA SE INTOCMEASCA DUMNEZEU PE SINE !".in alta dimineata, imi aud propriul glas, care se roaga asa: "DRAGOSTE MULTA, DARUIESTE-MI IMPARATE CERESC..."!clipa in care, vad spre rasarit, USILE SFANTULUI ALTAR, LARG DESCHISE, CE STRALUCEAU CA SOARELE, iar in SFANTUL ALTAR, cu mainile aduse, a BINECUVANTARE,este un Preot, cu vesminte aurii, stralucitoare foarte.  in alta seara ma rog si aud glas: "SA NU UITE, DULCE CEL CERESC...", la doar cateva minute, aud din nou glas, care spune asa:" OAMENI BUNI, INTORCETI -VA SPATIUL SI RAMANETI CU NOI !", Si eu raman cu voi dragii mei frati si surori intru DOMNUL, ca sa va relatez, tot ce eu am trait si traiesc ,numai cu AJUTORUL LUI DUMNEZEU SI-AL MAICII DOMNULUI. Cu dragoste , Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu