luni, 10 decembrie 2012

SIMTEAM ,CA MUREAM....

3 MAI 2006,dimineata. Eram singura in camera mea si ma rugam; brusc aud glas, care spune asa: "SIMTEAM CA MUREAM! MUREAM ! DOAR DUPA ACEEA, STRIGAT-AM TOTI DIMINEATA, DOAR O FARAMA DIN TINE, DIN TINE !". In alta dimineata, ma trezeste din somn, UN GLAS, care imi spune asa: "TOATE ,CATE-TI SUNT SCRISE, DE-ACOLO DE SUS, TOATE TI SE VOR ARATA !"(si ma supun ,lui DUMNEZEU, trup si suflet, si toate cate le vad si le aud, le scriu, intocmai, si astfel.,incerc sa le fac cunoscute si semenilor). In 11 mai,2006, ora 4 dim, ma trezeste un glas, care spune asa:"DUMNEZEU, A GASIT UN SUFLET, CARE SA CREADA ,IN TOT CEEA CE VEDE,IN TOT CEEA CE AUDE ,IN TOT CE ESTE SPANZURAT"!. (da ,dragilor, cred si voi marturisi fara teama, tuturor, tot ceea ce vad si aud, de-ar fi sa platesc cu umila mea viata.).;In alta dimineata, tot in timp ce ma rugam, aud glas rugator:" PREA SFANTA TREIME ,BINECUVINTEAZA PE MINE PACATOSUL,CA SA NU-TI INTORCI SI ZIUA DRAGOSTEI...";la scurt timp, imi reluasem Rugaciunea, si aud alt glas care spune asa:" ACUM SA INALT, COMENTARIILE?  si apoi continua:COMENTARIILE , LE INALT, DE PE CELE MAI INALTE NEVOI, ALE PAMANTULUI "!.Dragii mei, CREDINTA, este toata puterea noastra, sufleteasca si trupeasca. Nu luam nimic cu noi, cand vom pleca din aceasta Lume, dar putem sa facem multe pentru Sufletul nostru, cat traim in aceasta Lume, facand, FAPTE BUNE SI PROPOVADUIND AL LUI DUMNEZEU CUVANT. Cu mult drag si cu multa pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu