marți, 4 decembrie 2012

MARTURISITI DOMNULUI, MANTUITORULUI VOSTRU, TOT CE VA DOARE !

Dimineata zilei, de 15 iulie, 2009. Stau in camera mea si ma rog; brusc aud GLAS din CER, care spune tare asa: "MARTURISITI - VA DOMNULUI  , MANTUITORULUI VOSTRU ,IISUS HRISTOS, TOT CE VA DOARE ", si glasul dispare ca un ecou, iar eu, imi continui Rugaciunea, si cu lacrimi in ochi, Ii marturisesc si eu, MANTUITORULUI, durerea sufletului meu, si trebuie sa va spun ca, m-am simtit foarte bine, dupa aceasta marturisire,parca zburam, eram plina de SPERANTA, de NADEJDE IN DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, si simteam in sufletul meu, ca pot iubi, pe toata LUMEA de pe Pamant, pe toti la fel, ca pe niste frati. ESTE UN SENTIMENT, care nu se poate explica in cuvinte, ci se traieste, pur si simplu.  La doar cateva minute, aud glas, ce rasuna de peste tot : "CU INTELEPCIUNE, SA LUAM AMINTE ! PANA LA AL DOILEA VANT......(clipa in care vad cu ochii inchisi,O MASA MARE, INTINSA MULT CA LUNGIME, SI DE JUR IMPREJURUL MESEI, MULTA LUME,;VAD 2 MAINI, CARE FACE  UN LOCSOR LA MASA, SI PUNE IN MIJLOCUL OAMENILOR, SFANTA SI DUMNEZEIASCA EVANGHELIE; PE MASA, LA CARE STATEAU EI, SI ASTEPTAU PARCA, ACEST MOMENT.  In noptea de 21 noiembrie, 2003, in timp ce ma rugam ,aud un glas, care se ruga plangand  asa: "DA, DOAMNE, LA MULTI ANI LUMII ! DA DOAMNE !  La scurt timp, un alt glas, adauga : "CA MARE E CREDINTA SI DUMNEZEIESCULUI TAU ALTAR ".Dragii mei, sa ne rugam ,unii pentru altii si sa ne citim din priviri, dorintele fiecaruia dintre noi, si sa incercam,dupa puteri, sa le implinim. Cu drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu