joi, 6 decembrie 2012

CINA CEA DE TAINA.....

Ma rog, si am in fata mea, in camera mea, in miez de nopate,de nov.2006, am SFANTA ICOANA CU CINA CEA DE TAINA ! Brusc, ochii mi se inchid, si vad pe IISUS HRISTOS, cum SE ridica din mijlocul APOSTOLILOR SAI, si se indreapta spre coltul mesei din dreapta SA. Aici, IISUS, se aseaza la masa, si LE VORBESTE APOSTOLILOR. IISUS, ia O CARTE SFANTA, f voluminoasa, si i-o da APOSTOLULUI din fata SA, APOSTOLUL ia CARTEA SFANTA, SE INTOARCE CU FATA SPRE MINE, SI-MI INTINDE CARTEA  SFANTA ! IL privesc cu teama si cu bucurie in acelasi timp, privesc si pe MANTUITORUL CU CEILALTI APOSTOLI  cum stateau la masa,apoi, intind mainile mele, si iau cu dragoste nespusa, CARTEA SFANTA, si O STRANG la pieptul meu. I n 5 nov. 2006, in timp ce ma rugm, in genunchi,brusc, imi apare in fata ochilor inchisi,O CARTE de cantece religioase, cu note muzicale; sub notele muzicale, vad scris : "BINECUVANTAT ESTE ! BINECUVANTAT ESTE!(si aud glas care spune): BINECUVANTAT ESTE, DOMNUL DUMNEZEUL MEU "!. La cateva minute, vad pe MAICA DOMNULUI,SUS IN CER, CU O AUREOLA ,MARE, ORBITOARE, DEASUPRA CAPULUI, pe AUREOLA, de la un capat la celalalt, recunosc scrisul meu, dar nu inteleg, cele scrise de mine,pe AUREOLA MAICII DOMNULUI. .Mai tarziu, aud glas, care striga bucuros: "IATA-L ! IATA-L PE DOMNUL NOSTRU IISUS HRISTOS !(un alt glas, spune):AMIN ! DIN LOC IN LOC, AMIN !(si iar intervine alt glas): MAI MULTE FLORI, PENTRU ALE NOASTRE LOCURI". Sa sadim,in sufletele noastre,dragilor, FLORILE CREDINTEI, NADEJDII SI DRAGOSTEI. Cu aceeasi dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu