sâmbătă, 1 decembrie 2012

ISRAEL !!! VINO INTRU,LA MINE ,LUNGIT !

Ma rugam ,in miez de noapte si aud brusc, glas, care porunceste: "ISRAEL ! VINO INTRU -LA MINE LUNGIT !VINO LUNGIT !(si glasul poruncitor dispare); in zori, aud un glas, care spune asa: "D-APOI..UN OS, AL LUI IOSIF SI -AL SLABANOGULUI..STAU DEOPARTE, DUPA USA....(si un alt glas intervine),si spune: CALULUI !(moment in care,vad spre Rasarit,o incapere,cu paie pe jos, ca o iesle,era curat, si vad o usa, deschisa, lipitade perete, spre interiorul incaperii,deja f mic.In 25 dec,2004, aud glas care colinda asa: "APA -N 6 VASE ,A PUS"(si alt glas, spune intrigat)APA -N 12 VASE A PUS, NU IN 10 ."; in noaptea de 10 ianurie 2006, la 3,55 ,ma trezeste propriul glas, care spune asa: "SUFLETUL ? SUFLETUL MEU? DAR EU, L-AM DARUIT LUI IISUS HRISTOS ! AM PRIMIT FLORI, IN ACEASTA NUNTA SI-AM CONSTATAT CA, IN ACEASTA FLOARE, ESTE, VALTOAREA SPIRITULUI VIETII MELE !(clipa in care ,ma vad pe mine,  sub CERUL ca un amurg, eram imbracata cu o rochie ROZ, un Roz, cum numai in CER ,poate fi, un Roz pal,si o persoana cu chip nevazut de mine, vine langa mine, si-mi da, pur si simplu, un brat de flori(apoi totul dispare).In alta dimineata, aud glas care spune : "MULTUMIRE  ADUC DOMNULUI , SLAVA, IN DAR ,MULTUMIRE SI INTELEPCIUNE ",multumire sa aducem si noi Fratilor, pentru toate cate primim, de la BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI. In alta dimineata, pe la 5, treaza fiind, pentru ca scriam cele auzite, aud brusc: "DORINTE ALE TATALUI ! CE MUNCESTI ,MARIA ! ", da, scumpilor, cu dragoste munceam si muncesc, facusem, rani ,in coate, pentru ca stateam noaptea si scriam, intr-un cot, asa in pat, cum eram , aprindeam iute veioza, si scriam, cele auzite si vazute. Iar astazi, nu-mi doresc altceva, decat ,sa-mi ajute BUNUL DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, sa-I slujesc, trup si suflet ,inima si cuget. Cu mult drag si cu multa pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu