duminică, 9 decembrie 2012

DUMNEZEU, NE ARATA CALEA,NE DESCHIDE DRUMUL...SPRE O VIATA MAI BUNA !

Dragii mei, astazi 9 dec.2012, SA MERGETI CU TOTII LA VOT ! SA ALEGEM , DIN TOT RAUL CARE ESTE, SA ALEGEM, RAUL CEL MAI MIC. COPIII NOASTRI, AU NEVOIE DE VOTUL NOASTRU; DE NOI DEPINDE VIITORUL COPIILOR SI NEPOTILOR NOSTRI. SA MERGEM LA VOT; SA VOTAM CUM NE DICTEAZA INIMA,DAR SA VOTAM. SA STITI CA, CHIAR CONTEAZA VOTUL NOSTRU. NU STATI ACASA, VREMEA E REA, DAR VIATA,NE-O PUTEM FACE MAI BUNA, DACA NE SPUNEM SI NOI PAREREA PRIN VOT ! Cu dragoste, Maria

Un comentariu:

  1. Buna Maria! Ti-am trimis un mesaj pe mail, sper ca l-ai primit daca da sau nu te rog sa imi spui.Astept de asemeea sa imi spui ceva cu referire la cele ce ti-am scris, daca ai timp sau daca esti inspirata sa ma inspiri si pe mine.Pa! Dumnezeu sa ne ajute pe toti!

    RăspundețiȘtergere