marți, 4 decembrie 2012

IISUS, AVEA INIMA INSANGERATA !

Era in noaptea de 6 sept.2009,ora 1; cand inca ma rugam in camera mea. Tin la pieptul meu, SFANTA ICOANA ,A MANTUITORULUI, si-n timp ce ma rugam, O sarutam,din cand in cand;brusc vad cu ochii inchisi, pe MANTUITORUL,ASA CUM ERA IN SFANTA ICOANA, CE O STRANGEAM LA PIEPTUL MEU, CE AVEA IN DREPTUL INIMII SALE ,O LITERA IMBRACATA IN SANGE,ACEASTA LITERA ERA :  "M ".,in locul unde se afla inima lui IISUS, era acest  "M " invelit in sange adevarat.In dimineata zilei ,de 9 sept.2009, asa cum bine stim cu totii, este ZIUA SFINTILOR PARINTI DUMNEZEIESTI ,IOACHIM SI ANA, PARINTII MAICII DOMNULUI,  deci, atunci cand ma rugam in camera mea, aud brusc, un glas care spune :" AI UN MESAJ "(clipa in care, ma vad pe mine, cu un tel.mobil in mana, apas pe tasta, si-mi apare pe ecran,O COPILA, DE CIRCA, 9 - 10 ANI,imbracata cu VESMANT ROSU -GRENA ,lung ,pana in pamant cu margine bleu,jos. ,ACEASTA COPILA, era in SFANTUL ALTAR, dupa SFANTA MASA,care ii ajunge doar pana la brau,cu MANUTELE-I SFINTE, DADEA PAGINILE UNEI CARTI SFINTE, DE PE SFANTA MASA !Vad CATAPETEASMA ,ce straluceste mai tare decat Soarele, si ACEASTA COPILA, ca un INGER cu CHIP LUMINOS, ce SE ROAGA, si cand m-a vazut pe mine, S-A oprit din citit, S-A oprit din RUGACIUNE,si ma privea indelung, zambindu-mi duios. ACUM ,IN ACEST MOMENT,  stiam ca ERA INSUSI MAICA DOMNULUI, in ZIUA SFINTILOR EI PARINTI. MAICA DOMNULUI, CARE A FOST CRESCUTA , de la varsta de 3 ANISORI, de PREOTI ,in SFANTA SFINTELOR, si hranita de INGERI, cu HRANA TRIMISA DE DUMNEZEU, din CERUL SFANT.Dragii mei, sa nu va indoiti niciodata, de EXISTENTA LUI DUMNEZEU, de cate A PATIMIT IISUS HRISTOS SI MAICUTA DOMNULUI, VAZANDU-SI FIUL DUMNEZEIESC, PE CRUCE RASTIGNIT ,SCUIPAT, BATJOCORIT, SI-N LOC DE APA, I S-A DAT INTR-UN BAT, UN BURETE INMUIAT IN FIERE SI OTET ! IUBITI-L, LAUDATI-L SI IMPLINITI PORUNCILE SALE, SI VETI CASTIGA ,IMPARATIA CEREASCA. Cu multa pretuire si dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu