luni, 10 decembrie 2012

SI EU ,VREAU APA !

Dupa amiaza zilei de 13 mai, 2006. Stau in pat cu ochii inchisi si brusc,aud glas care ma striga disperat: "MARIA ! (iar eu intreb, fara cuvinte, doar cu gandul):CINE ESTI ? SI DE CE MA STRIGI ,GLASULE? (dar glasul, continua sa ma strige disperat:" MARIA ! (eu ii raspund in gandul meu :"TE-AM AUZIT GLASULE , CINE ESTI ?  si brusc, aud multe, tare multe glasuri, care ma rugau in cor : "O STICLA DE APA ! APA ! SI EU VREAU APA !"; Am deschis, ochii cand glasurile au disparut, eram uimita de ceea ce auzisem, imi dadeam seama, ca ACELE GLASURI, SE AFLAU IN IAD, SI ARDEAU IN FOCUL VESNIC., si am luat o sticla cu apa, am aprins o lumanare, si am dat spre pomenirea acelor suflete, care-mi cereau cu disperare, o sticla cu apa).In alta dupa amiaza, aud glas bucuros, care spunea asa:" STIREA A LUI HRISTOS !IATA PE IMPARATUL ,IMPARATUL ! IMPARATUL ,IMPARATUL , TUTUROR,SA-L PRIMIM !". Sa-l primim si noi, dragii mei, PE IMPARATUL LUMII, SA-L PRIMIM CU TOATA DRAGOSTEA NOASTRA, IN INIMA SI-N SUFLETUL NOSTRU. In 20 mai 2006, dimineata, aud glas, care spune asa:" TOT, LA HEBRON, SCHIMBATI UN LUCRU ! SI SANGELE, ARTICOL NU SE FACE !" In alta dimineata, un alt glas,incerca sa spuna ceva, si anume:" PE TOATA JUMATATEA SODOMEI SI A GOMOREI..." Ca de fiecare data, cu multa dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu