luni, 3 decembrie 2012

DATI - NE DRUMUL !....

Dimneata zilei de 6 aug.2004,ora 6,20. ma trezesc mai multe glasuri, care strigau tare asa: "DATI -NE DRUMUL ! STRIGAU SFINTII APOSTOLI EVANGHELISTI...(si aud glasuri multe care vorbeau intre ele, dar eu nu le intelegeam )apoi, aud glas care spune asa: "DUMINICA , AVEM RABDAREA...(si aceste cuvinte, le vad si scrise, ca pe O CARTE SFANTA, cu litere mari asa: "DUMINICA , AVEM RABDAREA...", in 9 aug 2004, dupa amiaza, stand eu in pat intinsa, aud brusc, glas inaltator, glas subtire si f frumos, ca de Inger, care canta asa: "TU ESTI UNUL DOMN ,TU ESTI DOMNUL IISUS HRISTOS, INTRU MARIREA LUI DUMNEZEU...", in alta noapte, in timp ce ma rugam, brusc aud: "UN SFANT , TOT CINSTIT, MAI TRECE 30 DE MORTI ",,la cateva minute, aud din nou glas,: "DOAMNE !INSUFLA-MI DOAMNE CREDINTA !(clipa in care vad o incapere imensa, si-n incapere, o multime de popor, fiecare cu lumanari aprinse in maini); Intr-o dimineata, aud glas, care parca, ma atentioneaza: "A NOUA ! ATENTIE LA A NOUA !TE-AM PUS IN PUTEREA SFANTULUI DUH "<(si glasul dispare). la cateva minute, aud din nou glas: "ASTEA SUNT , DE LA LUCRAREA SFANTULUI APOSTOL PAVEL.." Dragii mei, frati si surori INTRU DOMNUL ,ASTEA CATE V-AM SCRIS SI CE URMEAZA CA SA MAI SCRIU, NU SUNT DE LA MINE ! ASTEA TOATE, SI CE VOR MAI FI SCRISE, SUNT DE LA DUMNEZEU ! Eu sunt doar, condeiul si un om pacatos, ca fiecare dintre noi.SA CREDETI ! CACI , NICIUN CUVINTEL, NU ESTE DE LA MINE!  PORUNCA ,AM PRIMIT, CA SA LE SCRIU,SEMENILOR MEI ! SI MA SUPUN, TRUP SI SUFLET, INIMA SI CUGET. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu