sâmbătă, 1 decembrie 2012

SA CREDETI IN MINUNI !!!

Era in anul 2004,zorii zilei de 29 noiembrie, cand ,ma trezeste un glas, care spune ferm: "SA CREDETI IN MINUNI ! PENTRU CA, TOT CE SE INTAMPLA, E O MINUNE MARE !!! la cateva minute, alt glas spune : "MINUNI , SE INTAMPLA LA TOT LOCUL ! NOI SUNTEM MANDRI, NU LE VEDEM !", In alta dimineata, ma trezeste propriul glas, care se roaga asa: " DOAMNE, OTELEAZA-MI FAPTA, CURATESTE-MI TRUPUL SI-MI SFINTESTE SUFLETUL..";in alta noapte, ma trezeste ,din nou, propriul glas, care se roaga asa:"DUMNEZEUL MEU,PREA BUN, ZI -MA INTELEPT IN LUCRARILE MELE..",in decembrie, 2004,dimineata, aud glas rugator: "HAIDETI DOAMNE..,SA NE INTOARCEM INAPOI, IN IMPARATIA TAaaaaaa";(si glasul se pierde),la putin timp, aud glas, care spune asa: "EU AM LINISTE SUFLETEASCA,NUMAI DACA, O IMPLINESTI SI S-O CULTIV ,IN ACELASI TIMP...."(si glasul dispare), In alta dimineata, aud glas, care spune tare asa: "CA S-A INTALNIT CU VOI ,IMPARATESCUL NUME ,AL LUMII, STAPANA NOASTRA, IMPARATEASA CERURILOR"; si putin mai tarziu, un alt glas spunea: "SEMN CA, NUMAI DUMNEZEU, TATAL CEL CERESC, NE POATE AJUTA", dragii mei, sa fim buni si milostivi, sa avem CREDINTA TARE, in IISUS HRISTOS si MAICA DOMNULUI! DRAGOSTE, DRAGOSTE, DRAGOSTE SUFLETEASCA, SA DARUIM ! Cu mult drag si cu multa dragoste sufleteasca, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu