marți, 18 decembrie 2012

PAMANTUL, SE ASCUNDE DUPA STELE....

Zori de zi, de 30 octombrie, 2004. Aud glas puternic, care spune asa:"PAMANTUL ,SE ASCUNDE DUPA STELE DE LUMINA. DUPA FIECARE STEA , SE ASCUNDE UN SUFLET...(clipa in care, vad cu ochii inchisi, UN CER de noapte,albastru violet, plin de STELE GALBENE, ce parca erau din Soare rupte;erau STELE MICI, precum nisipul MARII. Ce frumos, sa auzim ca dupa fiecare steluta , cat de mica ar fi, se ascunde UN SUFLET, ce a parasit lumea aceasta trecatoare. In noaptea de 9 noiembrie, ma trezeste un glas, care spune asa:" NE UITA DATINILE, NE UITA TOTUL !(si un glas de barbat, continua): SI PACATOSII, APAREAU PE POARTA BINECUVANTATA">(da dragii mei, daca ne caim de pacatele noastre si ne intoarce, la DUMNEZEU, ne vom bucura de IMPARATIA CEREASCA.), Mai tarziu in noapte, aud glas dulce, care spune asa:" LUMINA , ESTE OCHII ! INCHIZAND OCHII CELUI CARE NE-AI ARATAT LUMINAaaa..."si dupa cateva minute, imi aud propriul glas, care se roaga asa:" LUMINEAZA-MI VOIA ! CURATESTE - TRUPUL SI-MI SFINTESTE SUFLETUL "!(da asa se ruga glasul Sufletului meu, la BUNUL DUMNEZEU SI LA MAICA DOMNULUI).  In alta dimineata, aud glas , ca de INGER, ce spune asa:" AICI , PE PAMANT, SUNT OAMENII ! OAMENII, CARE TE CANTA "! (sa cantam si noi ,dragii mei, COLINDE SFINTE, LUI DUMNEZEU SI MAICII DOMNULUI, acasa, la serviciu, pe strada, sa cantam cu glas si fara glas, si ne vom simti..ca plutim cu fiecare pas). Cu multa pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu