luni, 10 decembrie 2012

CERE , ADANCA INTELEPCIUNE....

22 mai 2006, dupa amiaza. Stateam in pat cu ochii inchisi, cand brusc , aud glas ,care -mi spune asa:"CERE ,ADANCA INTELEPCIUNE ! INTELEPCIUNE !(moment in care,vad cu ochii inchisi, in locul plafonului camerei mele, UN CER DE NOAPTE, ALBASTRU VIOLET, CATIFELAT, si-n mijlocul acestui CER, ce era ca si in camera mea, VAD O LUMINA, ALBA, OVALA,inconjurata de multe stele galbene, stralucitoare, si rotunde.ca boabele de roua, pe iarba diminetii de vara.  Aceasta LUMINA, era ca si la capataiul meu, si vad O MANA (O PALMA ),din carne si oase, ce atinge LUMINA ALBA OVALA,SI RAMANE IN MIJLOCUL Ei. Acum, am ca si langa capul meu, aceasta LUMINA ALBA, si in LUMINA, O MANA VIE, ROZIE, CA SI DIN CARNE SI OASE, ce parca, venise sa ma binecuvinteze, chiar langa capataiul meu. In alta seara, cand ma rugam, aud brusc, glasuri multe care exclama  asa:"A VENIT ! (alt glas bland si placut zice): INDRAZNEATI ! A RASPUNS IISUS !(si glaul dispare). Dimineata, ma trezeste un glas, rugator, si spune asa:"SARUT MANA,DOAMNE ! SARUT MANA,STAPANA ! FERICITI CEI CURATI CU INIMA, CACI ACEIA, VOR VEDEA PE DUMNEZEU !" Dragii mei, fiecare dintre noi, putem vedea pe BUNUL DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI. Totul este sa ne dorim acest lucru si mai ales ,sa incercam sa nu incalcam, PORUNCILE SALE. Sa fim blanzi cu inima si smeriti cu Sufletul. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu