luni, 17 decembrie 2012

IZVORUL DE LACRIMI, AL MAICII LUI DUMNEZEU !

Era ,intr-o dimineata de februarie, cand, ca la o strafulgerare din crestet si pana in picioare, vad cu ochii inchisi, O SFANTA ICOANA, a MAICII LUI DUMNEZEU.  si din OCHII MAICUTEI, curgeau pe doua siruri,LACRIMI ALBE, ca din boabe de roua,  curgeau necontenit. Fara glas, doar numai in gand,eu strig ,uimita:" MAICUTA ! IZVOR DE LACRIMI ! clipa in care, in locul Maicii Domnului , care plangea cu adevarat, vad o poienita verde , ca pe un deal. Aici, in poienita, in mijlocul ei, se afla O GROAPA, cam de 2m lungime, groapa ce era acoperita cu muschi verde de padure. Vedeam prin acest capac de muschi verde, GROAPA sapata , anume in pamant. Cand ,deodata, aud glasul MAICII DOMNULUI, care spune asa:" DE AICI ESTE IZVORUL ! DE AICI ESTE IZVORUL ! si imi arata, GROAPA din pamant, acoperita cu muschi verde de copac, sub CERUL de ziua senin si stralucitor. Intr-o nopate de februarie, aud glas, cre imi spune asa:" SI MAINE-I SARBATOARE ! A VENIIT DUMNEZEU LA TINE ! La scurt timp, brusc, imi aud propriul glas, (glasul sufletului meu)care se ruga asa:" UMPLE INIMA MEA, DE DRAGOSTE PENTRU BUNATATEA TA ! DE URA, PENTRU GRESALELE MELE SI DE DEFAIMARE, PENTRU DESERTACIUNILE LUMII INTREGI "!apoi, un alt glas bland, imi spune:" NU AM VOIE, PENTRU DESERTACIUNILE LUMII INTREGI; PENTRU DESERTACIUNILE LUMII INTREGI "!.Nimeni dintre noi, nu ar trebui sa iubim,desertaciunile Lumii intregi, mai mult decat pe BUNUL DUMNEZEU SI PE MAICA DOMNULUI. Cu pretuire si dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu